בישיבת הסיעה

בנט לא מתנצל ששינה כיוון: ''מעשה פטריוטי''

רה"מ נפתלי בנט התייחס בישיבת סיעת 'ימינה' לביקורת שמופנית כלפיו מאז הקמת הממשלה ואמר כי הוא לא מתנצל וכי מדובר ב"מעשה פטריוטי בצורה בלתי רגילה" (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
בנט (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

במהלך ישיבת סיעת 'ימינה' הערב (שני), אמר ראש הממשלה נפתלי בנט כי הוא לא מתנצל על ההחלטה ללכת עם גוש השינוי ולהקים את הממשלה הנוכחית.

בנט אמר בישיבת הסיעה "אני רוצה לומר לכם משהו מהלב. אנחנו מתחילת הדרך תחת קמפיין פייק בעוצמות קשות ביותר. האופזציה מעלה הצעות חוק פופוליסטיות, כל הדברים שהם הזניחו ופחדו לטפל בהם משך שנים".

"אני מבין כמה זה קשה ומאתגר ברמה הרגשית והאישית, אבל אני מבקש מכם להתבונן במציאות, להרים את הראש מהטוויטר. צריך להגיד את האמת- הקמת הממשלה הזאת היא מעשה פטריוטי בצורה בלתי רגילה".

בנט, כאמור במהלך דבריו סירב להתנצל על הקמת הממשלה ואמר כי "אנחנו לא צריכים להתנצל בפני אף אחד על שום דבר. היינו מגיעים לעוד בחירות חמישיות ושישיות והקרע בעם והשיתוק המוחלט היה נמשך. הצלנו את מדינת ישראל".

"אין נושא שאנחנו נוגעים בו ולא מוצאים הזנחה. פשוט הזנחה כדרך חיים: מהנגב דרך מחירי מחירי הדיור ועד לביטחון. אנחנו מטפלים. צריך להסתכל על רוב מדינת ישראל שמיום ליום יותר מרוצים".

עוד אמר בנט כי "אנחנו צריכים להיגמל מהנסיון להצטדק. זה לא יעזור. אנחנו צריכים להתמקד רק בעשיה שלנו. אני לא מתנצל כי אין לי על מה. לא שיניתי את הערכים שלי. אף אחד מאיתנו לא עשה זאת".

בהמשך המשיך בנט ושיבח את ממשלתו ואת פעולותיו ואמר "תראו מה עשינו בארבעה חודשים, הוצאנו את המדינה מסחרור הוצאנו את המדינה מגל הדלתא. תראו מה קורה בעולם עם גל הדלתא. אנחנו מייעצים לכל העולם איך לצאת מזה. זה דבר נהדר ליחסי החוץ של ישראל. אנחנו הולכים להעביר תקציב עם חוק הסדרים חסר תקדים.
אנחנו הולכים על מהלך של התעצמות, של בניין הכח של צה״ל בהיקף שלא היה, אנחנו הולכים להתעצם כדי להיות מעל כל אויבנו".

"אגיד לכם משהו - הכסף שחסכנו בלי סגרים ילך לביצור היכולות הבטחוניות של מדינת ישראל לשנים. מילארדים. ואני לא רוצה לפרט פה. מה הפשע שלנו? שהורדנו מחירים למען הציבור? שאנחנו נלחמים בפשיעה הערבית והקצנו לצורך זה 2.5 מילארד ש״ח? שאנחנו מורידים מחירים של עגלות, של בקבוקים, של מילקי?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר