בישיבת הממשלה

יישובים יהודים בנגב? עימות חריף בין השרות מיכאלי ושקד

עימות נוסף נרשם היום בין שרת הפנים שקד לשרת התחבורה מיכאלי, כשהשתיים התעמתו על הקמת יישובים בנגב. מיכאלי: "טעות ממדרגה ראשונה". שקד - "שמענו אותך" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שקד ומיכאלי (צילום: יונתן זינדל, אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

עימות נוסף בישיבת הממשלה שנדחתה מיום ראשון בשל נסיעת בנט לוועידת האקלים, כשהתקיים דיון בהקמתם של יישובים יהודיים בנגב ובהכרה גם ביישובים בדואים מסודרים.

ראש הממשלה נפתלי בנט ביקש לשמוע את עמדתה של שרת הפנים שקד בנושא, שהשיבה לבנט - "לא צריך, בואו נצביע". כשבנט לחץ על שקד להביע את עמדתה בכל זאת, שקד השיבה: "מה יש להגיד? החלטה חשובה שמתבססת על ההחלטה של הממשלה הקודמת של נתניהו וגנץ".

השר עיסווי פריג' אמר "אתמול עבאס ישב עם כל השבטים בנגב, והם מסכימים. גם לנו יש דעה. סוגיית ההתניות תשים אותנו בעמדה לא נוחה".

"תהיה עיר חרדית ועוד 12 יישובים יהודים בנגב" השיבה שקד. בתגובה, שרת התחבורה השיבה כי מדובר ב"טעות ממדרגה ראשונה". שקד לא נותרה חייבת ואמרה: "שמענו".

מ'אם תרצו' נמסר: "העדות המכרעת ביותר לאובדן הדרך של מפלגת העבודה היא ההתנהלות הקיצונית והפוסט ציונית של ראש המפלגה מירב מיכאלי. בנגב ייבחן העם בישראל, אמר בן גוריון, ראש הממשלה הראשון ואבי תנועת מפא''י וככה נראית ממשיכת דרכו, שגם ביקרה את ההחלטה להכריז על ארגונים פלסטינים המעורבים בטרור כארגוני טרור ואף קראה בעבר לא לשלוח את הילדים לצבא.

עם כל הכבוד למירב מיכאלי, מדינת ישראל לא מסתכמת בתל אביב והסביבה. יש ליישב את ארץ ישראל כולה. במקום להתקפל מול עבאס ודרישותיו, מצופה דווקא ממפלגת העבודה, אם תנועת ההתיישבות, לקדם את יישוב הנגב. בן גוריון בטח מתהפך בקברו''.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר