סערת הריאיון ל'כיכר'

גפני על דבריו במליאה: "אני חוזר ואומר, בנט בגד במצביעים"

יו"ר יהדות התורה התייחס לריאיון הלוחמני שהעניק אתמול ל'כיכר השבת' ושעורר סערה • "היו שרצו להוציא דברים מהקשרם, שיבושם להם" • צפו בקטע המלא והחריף (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
גפני בנאומו, היום (צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)
הראיון אמש שעורר סערה

ח"כ משה גפני, יו"ר יהדות התורה, התייחס היום (שלישי) בנאומו בכנסת, לקראת העברת התקציב, לדבריו אתמול בראיון לכיכר השבת שעוררו סערה במערכת הפוליטית.

"שאלה אותי השרה ברביבאי עכשיו על האמירה שלי על בנט", אמר גפני, "אמרתי שיש פעמים שאדם לא נמצא הוא נעלם. איך הוא נעלם? אם לוקחים את הסקרים האחרונים יש אחד מהסקרים שאומר שהוא לא עובר את אחוז החסימה, הוא יעלם פוליטית ויש כאלה שרוצים להוציא מהדברים האלה מה שהם רוצים, שיבושם להם".

גפני הוסיף ותקף: "אני חוזר ואומר את זה כאן, האיש בגד בבוחרים שלו. בחרו בו כי הוא אמר שהוא ימינה, שהוא איש ימין, שבזכותו יקום שלטון ימני, והוא בגד בבוחרים שלו והלך עם השמאל. אני לא צריך לתת לו גט כריתות, האיש יעלם מאליו".

הראיון אמש שעורר סערה

כזכור, אתמול בהתייחסו לראש הממשלה נפתלי בנט, אמר גפני: "אני לא כל כל כך מכיר אותו, הוא נראה לי איש מהזן הנחות ביותר. הוא אופורטוניסט, הוא רוצה שבתיק יהיה רשום שהוא היה ראש ממשלה.

"הוא בגד בבוחרים שלו, בגד במדינת ישראל, בוודאי, במדינת ישראל היה ימין והיה שמאל, הוא פירק את הימין לחלוטין, הוא בגד במדינת ישראל. הוא לקח בוחרי ימין וגנב מהם קולות והעביר לשמאל".

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר