"בכאב גדול"

גנץ: מחליף פלאפון בגלל מתקפות משמאל

שר הביטחון בני גנץ חשף: "אני מחליף את הפלאפון שלי כל חודשיים ובכאב אני אומר, שזה כתוצאה מהתקפות שמאל ולא כתוצאה מפניות ימין. אני אומר את זה בכאב גדול" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
בני גנץ (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

"אני מחליף את הפלאפון שלי כל חודשיים ובכאב אני אומר, שזה כתוצאה מהתקפות שמאל ולא כתוצאה מפניות ימין. אני אומר את זה בכאב גדול", כך חשף הבוקר (שלישי) שר הביטחון, בני גנץ, במהלך ועידת הדמוקרטיה של 'הארץ'.

לדבריו: "האווירה הרעילה במדינת ישראל נובעת מאי קבלת כללי המשחק והפעולה הדמוקרטיים, וההסתה מחלחלת לשטח. אני חושש בעיקר לחיי האזרחים ברחוב, לחברות וחברי הכנסת וראשי עמותות שאינם מאובטחים.

"כולנו חייבים להפנים שההקשה על המקלדת, עלולה להיות חצי הדרך ללחיצה על ההדק. שלנו, כממשלה שיש בה ימין ושמאל, ישנה אחריות על כל החברה הישראלית. אלו שבחרו בנו ואלו שלא. גם לאופוזיציה יש אחריות, וגם לראש האופוזיציה. מי שלא מממש אותה, מועל בתפקידו".

שר הביטחון הוסיף: "את אותם האיומים שקיבלתי כשעלה הרעיון להיתמך על ידי הרשימה המשותפת לפני כשנתיים, קיבלתי גם לאחר הקמת הממשלה הקודמת.

"בעוד שבסיבוב הראשון – חברי הכנסת לא יכלו להיכנס לבתי הכנסת, וילדיהם פחדו להגיע לבתי הספר. כעבור כמה שבועות, עם הקמת ממשלת נתניהו, אנשים לא יכלו להיכנס למוסדות, ואני התחלתי לקבל איומים על חיי מהצד השני, והוגדרתי כאישיות מאוימת ברמה גבוהה על ידי שירותי הביטחון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר