"נדיר למצוא ימניים"

חפץ: האתר היה עובד בכל הכח נגד נתניהו

משפט נתניהו: עדות היועץ לשעבר ועד המדינה ניר חפץ נמשכת. חפץ טען בביה"מ כי אם "אלוביץ' וישועה נוסעים לאנטרקטיקה, האתר היה עובד בכל הכח נגד נתניהו" (משפט)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
ניר חפץ בבית המשפט (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

עדות ניר חפץ: בדיון שנערך היום (רביעי) בבית המשפט, היועץ לשעבר ועד המדינה בהווה ניר חפץ המשיך בעדותו, והפעם התמקד בתקשורת.

חפץ טען בדיון כי "חלק גדול מכלי התקשורת, אנשים שעושים את הידיעות ומתחלפים גם במשמרות הרבה עובדים, כולם מגיעים מאותו מעמד סוציו אקונימי. יכולים לשבת בשדרות רוטשילד. מגיעים מתפיסה סוציאליסטית שמאלנית. נדיר למצוא שם מהמחנה הלאומי".

השופט ברעם שאל : "אדוני אומר שהאתר בתקופה רלוונטית היה אתר עוין. איך זה מסתדר. עם מונחים של דיאנאיי". חפץ השיב כי "אמרתי שהיה עוין. נניח שאלוביץ' וישועה נוסעים לאנטרקטיקה, האתר היה עובד בכל הכוח נגד נתניהו. פריימריז, הם מתעסקים בעצמם, צריך לגמור, ואז יוצאים לקרב".

על הריאיון שהעניק נתניהו לעמית סגל בערוץ 2 אמר חפץ כי "נתניהו לא רוצה להתראיין, אני משכנע, כי הוא מוצלח בריאיונות, אני חושב שהוא צריך, הוא לא מאמין בכלי התקשורת, הוא רוצה לצלם עצמו ברשתות בלי לעמוד מול שאלה תשובה, אני משכנע. הראיון לא מצליח, אני חוטף, יש תקופה אח"כ שלא מתראיין, לפני ראיון כזה, מו"מ, לא שניים על אחד, במקרה הזה, השני הוא עמית סגל, יחסי אמון, הוא מקובל עליו, הדבר השני אם עורכים או לייב טו טייפ, לנו אין אינטרס, שיהיה כמו לייב, בסוף הפשרה 10%".

עו"ד בן צור הציג כתבות עוינות לנתניהו שפורסמו ב'וואלה!'. חפץ אישר את הדברים ואמר כי מדובר ב"כותרות מגמתיות, משרתות את המחנה היריב, כתבות נבזיות, וואלה היה אתר עוין, לא שמו עלינו.".

עוד אמר חפץ כי "האנשים שעושים את החדשות הם כולם דומים. יכלו לשבת בשד' רוטשילד, מאותו חתך סוציואקונומי עם תפישה סוציאלית. נדיר למצוא אנשי ימין במערכת".

"ידעתי שוואלה אתר עוין שרוצה להפיל את נתניהו מהשלטון. הבדל של מנדט או שניים זה חשוב כי אפשר היה לבוא לנשיא. לכן המאבק בתוך המחנה היה רלוונטי לא פחות מהמאבק במחנה השני. לכן כתבות כאלה הן מאוד חשובות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר