חטפה ומסבירה

סטרוק 'מסבירה' את ה"עופי לי מהעיניים" של נפתלי בנט

יו"ר סיעת הציונות הדתית עבדה בעבר בשיתוף פעולה עם רה"מ, אלא שכעת דרכיהם ומקומותיהם שונים. עכשיו היא מסבירה למה בשעת כעס הלם בה בקריאה הלא מכבדת (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
רה"מ נפתלי בנט בשעת מריבתו עם האופוזיציה (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

ראש הממשלה נפתלי בנט איבד הבוקר (רביעי) שליטה במליאת הכנסת, בשעת הדיונים על חוק החשמל. באחת מההצבעות, כאשר ח"כ ניר אורבך ממפלגתו הצביע נגד הכללת ההתיישבות הצעירה בחוק, קם בנט אל האופוזיציה והחל להתעמת עם הח"כים. בתום האירוע, דיווחה יו"ר סיעת הציונות הדתית, ח"כ אורית סטרוק, כי בנט אף אמר לה "עופי לי מהעיניים".

ברשומה שפרסמה בהמשך היום בחשבון הפייסבוק שלה, ניסתה סטרוק, שבעבר עבדה צמוד לבנט במסעות הבחירות של "הבית היהודי" ו"ימינה" בגלגוליה הקודמים, לנתח את מה שעובר על ראש הממשלה.

"כבר כמה שעות אני חושבת על הצעקה הזו של נפתלי. נכון שהוא איבד עשתונות, אבל בכל זאת, אני מכירה אותו טוב, ומקרוב, ואני שואלת: למה הוא צעק דווקא 'עופי לי מהעיניים?'", תהתה סטרוק בפתח דבריה.

"נראה לי שלמרות שהוא צעק צעקה ברוטלית ישר מהבטן, כמו שאומרים, הוא התכוון מנהמת ליבו בדיוק לזה: אל תעמידי לי מול העיניים את כל מה שאת, מאז ומעולם, היצבת עבורי כיעד, כערך, כאתגר. את ההתיישבות הצעירה, את ההתיישבות בכלל, את ארץ ישראל, את המאבק נגד הרשות הפלסטינית, את המדינה היהודית, את המאבק הנחוש בטרור, את זקיפות הקומה הלאומית", הסבירה סטרוק.

אורית סטרוק ונפתלי בנט בימים טובים יותר (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

יו"ר סיעת הציונות הדתית עמדה על ההבדל בין בנט הישן לחדש, וחידדה: "כ"כ הרבה פעמים לאורך כ"כ הרבה שנים בעבר נפתלי דווקא רצה מאד לראות אותי (אותי אישית) מול העיניים, לשמוע על ידיעותיי ועל עמדותיי בכל הנושאים האלו. אבל לא עוד. עכשיו מול העיניים שלו התנועה האסלאמית, הרפורמית, השמאל הרדיקלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר