סופה של סאגה

הושג המתווה ל"הליכודניקים החדשים"

יו"ר מזכירות הליכוד כ"ץ ויו"ר המרכז ביטן סיכמו איך לנהוג עם הארגון שלטענת יו"ר המפלגה נתניהו "סכנה לקיומה": ללא התחייבות תוך חודש וחצי, כלל חברי הארגון - יודחו (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
הליכוד (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

תנועת "הליכודניקים החדשים" הגיעה הערב (רביעי) לסיכום עם בכירי המפלגה בכנסת, בהם היו"ר בנימין נתניהו ויו"ר הסיעה יריב לוין, בדבר עתידה בתוך המפלגה.

על פי הסכם הפשרה, שהושג בבית הדין של הליכוד במצודת זאב בתל אביב, כ-7,000 חברי "הליכודניקים החדשים" ידרשו לחתום על הצהרת "נאמנות למפלגת הליכוד" תוך חודש וחצי, ואם לא יבצעו זאת - הם יודחו מרשימת חברי התנועה. מימוש החלטה זו הוטל על יו"ר מזכירות הליכוד ישראל כ"ץ ויו"ר מרכז הליכוד דוד ביטן.

כזכור, סיפור "הליכודניקים החדשים" הרעיד את מפלגת הליכוד מבפנים, כאשר ראש האופוזיציה נתניהו החליט לתקוף פומבית את שר האוצר לשעבר, ישראל כ"ץ, על כך שלא פעל נגדם. "ציפיתי מכל חברי הליכוד, ובהם ראשי המוסדות במפלגה, להיאבק בכל העוצמה נגדם ולפעול להוצאתם מהתנועה", כתב נתניהו - ועבר לתקוף אישית את יו"ר מזכירות הליכוד: "כולם עשו זאת חוץ מישראל כ"ץ, שעד היום פעל ופועל הפוך. מי שחושב שכדי לקבל כמה קולות אפשר לסכן את עתיד הליכוד והעתיד של כולנו, יגלה שיותר מ-130 אלף חברות וחברי הליכוד לא יסלחו לו על כך".

בנוסף, לפני מספר ימים העלה נתניהו סרטון לרשתות החברתיות בו תקף בחריפות את חברי התנועה הפנימית ואמר: "הליכודניקים החדשים הם סכנה לעצם קיום הליכוד. אני מתכוון להילחם בהם עד הסוף מפני שאני לא מוכן לוותר על הליכוד, שהיא השדרה והעתיד של המדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר