בן גביר בשמעון הצדיק:

"אצטרך להעביר שוב את לשכתי לשמעון הצדיק"

סיעת הציונות הדתית בראשות בצלאל בסמוטריץ התכנסה אמש בביתו של טל יושבייב שרכבו נשרף 8 פעמים ובקבוקי תבערה הושלכו לביתו בשכונת שמעון הצדיק (חדשות, פוליטי)

חברי הסיעה על רקע הרכב השרוף (צילום: באדיבות המצלם)

"אין לתושבים ביטחון. קרוב מאוד היום שאני אצטרך להעביר שוב את לשכתי הפרלמנטרית לשכונת שמעון הצדיק".

במהלך המפגש, יושבייב סיפר שנתקל מידי יום בהתקפות מצד תושבים ערבים המקללים אותו כשיוצא מביתו גם אם לרגע קצר.

חברי הסיעה, דנו כיצד ניתן להגביר את האבטחה על התושבים היהודיים, בין היתר הציע ח"כ בן גביר שהסיעה תגיע בתדירות גבוהה יותר למקום להציג נוכחות ולחזק את התושבים.

בהמשך הצטרפו תושבי השכונה שסיפרו על הקשיים בשכונה והטרור אותו הם חווים. מוריה שנדקרה בגבה סיפרה כי מאז האירוע אינה חשה ביטחון דבר שאמור להיות מובן מאליו. בסיום הישיבה נרשם עימות בין ח"כ בן גביר לעבריין הירושלמי אבו חומוס שישב במאסרים על ארועים לאומניים. יצויין שאבו חומוס מגיע לכל אירוע, מלבה את היצרים ומשום מה לא נעצר לאחרונה.

בישיבת הסיעה השתתפו איתמר בן גביר, מיכל ווליגר, אורית סטרוק, שמחה רוטמן ואבי מעוז.

ח"כ בן גביר מסר: "קרוב מאוד היום שאני אצטרך להעביר שוב את לשכתי הפרלמנטרית לשכונת שמעון הצדיק ולגרום לכך שהמשטרה תתחיל לעבוד. זה עבד בשומר החומות, יכול להיות שזה יצטרך לעבוד עכשיו.

ח"כ בן גביר הוסיף: "אנחנו לא מתכוונים להפקיר את המשפחה הזו. לא יכול להיות שפעם אחר פעם יפגעו בה ועולם כמנהגו נוהג. איפה העצורים? איפה כתבי אישום? איפה המארבים כאן מול הבית? איפה שמירה? צריך לשנות את כל ההסתכלות וכל התפיסה כי הכתובת כאן, חלילה וחס על הקיר".

חברי הסיעה על רקע הרכב השרוף
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר