"רגל בפנים, רגל בחוץ"

היחסים בין בנט לשקד מידרדרים; נתפסת כתקלה בממשלה

שבעה חודשים לאחר שעשה את הצעד הדרמטי והקים ממשלת יחד עם יאיר לפיד ורע"מ, היחסים בין רה"מ נפתלי בנט לשרת הפנים איילת שקד מידרדרים • בממשלה רואים בה כ'תקלה' • הפרטים (ארץ)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
בנט ושקד (צילום: Hadas Parush/Flash90)

יחסים מתוחים בין ראש הממשלה, נפתלי בנט, לשרת הפנים איילת שקד, שמרגע הקמת הממשלה משדרת אי נוחות מעצם הישיבה בממשלה לצד יאיר לפיד, מפלגות השמאל ורע"מ בראשות מנסור עבאס.

על פי הדיווח של בן כספית ב'חדשות 12', בשיחות סגורות הצדדים לא מכחישים את הידרדרות היחסים בניהם. קד נתפסת בממשלה כסוג של 'תקלה' ויש מי שרואה בה 'רגל בפנים ורגל בחוץ'. בשלב זה, בממשלה לא חוששים ששקד תפרוש מהממשלה אך ברור לכל כי הקשר בין שני בכירי ימינה 'מקולקל'.

מטעם נפתלי בנט ואיילת שקד נמסר: "ראש הממשלה ושרת הפנים עובדים יחד, בשיתוף פעולה מלא וחברות ארוכת שנים. יחד הם מקדמים נושאים שחשובים לשניהם ושומרים על תפקוד מיטבי של הממשלה ועל יציבות הקואליציה. ברוח פרשת השבוע, אנו ממליצים לכולם להימנע מרכילות ומדיווחים שאין בהם אמת".

כזכור, לפני כשבועיים פורסמו הקלטות מישיבת סיעת 'ימינה', ממנה נעד היו"ר נפתלי בנט. בהקלטה נשמעת שרת הפנים איילת שקד אומרת כי "אנחנו אשמים בכל הרע ולא מקבלים כלום מהטוב".

חבר הכנסת ניר אורבך נשמע כשהוא אומר כי "עוד 3-4 שנים אולי יראו את הגדולה שלנו אבל עד אז אני לא יודע אם נחיה, בסדר?" גם סגן השר אביר קרא נשמע כשהוא אומר "כל מה שאתה עושה פה לא הולך אליך."

בנוגע להבאת מצביעים אמרה שקד "חשוב לעשות חוגי בית, עכשיו חודש יהיה כל יום ביישוב אחר בגוש עציון". אורבך השיב "יש לנו כרגע רשימה לא מעודכנת, אתה לא יודע מי נשאר אתה לא יודע מי עזב."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר