סקר חדש • אי אמון

רק 9% סבורים שנפתלי בנט מתאים לכהן כראש ממשלה

45% סבורים שבנימין נתניהו הוא המועמד המתאים לכהן כרה"מ • 'ימינה' של בנט זוכה לשישה מנדטים בלבד • גוש הימין מתחזק ל-58 מנדטים • רוב הציבור סבור שהממשלה יציבה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
רה"מ נפתלי בנט (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

קצת למעלה משנה לבחירות פורסם הבוקר (שלישי) בקחדשות 12' סקר חדש של מכון 'מדגם' בראשות מנו גבע ממנו עולה כי גוש נתניהו זוכה ל-58 מנדטים. כמו כן, הציבור הישראל סבור כי ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו, הוא המועמד המתאים ביותר לתפקיד ראש הממשלה.

מהסקר, שפורסם בתוכנית 'חדשות הבוקר', עולה כי אם היו מתקיימות כיום בחירות לכנסת, 'הליכוד' בראשות בנימין נתניהו הייתה זוכה ל-34 מנדטים. 'יש עתיד' בראשות יאיר לפיד עם 18 מנדטים.

על פי הסקר, ש"ס בראשות אריה דרעי עם 9 מנדטים. 'כחול לבן' בראשות בני גנץ זוכה ל-8מנדטים, 'הציונות הדתית' בראשות בצלאל סמוטריץ' גם היא עם 8 מנדטים.

'יהדות התורה' בראשות משה גפני עם 7 מנדטים. 'ימינה' בראשות ראש הממשלה נפתלי בנט עם 6 מנדטים. כך גם 'העבודה' בראשות מירב מיכאלי עם 6 מנדטים.

עוד עולה מהסקר כי כי 'הרשימה המשותפת' בראשות איימן עודה עם 6 מנדטים, 'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן עם 5 מנדטים כך גם רע"מ בראשות מנסור עבאס עם 5 מנדטים. מר"צ בראשות ניצן הורוביץ ו'תקווה חדשה' בראשות גדעון סער על גבול אחוז החסימה עם 4 מנדטים.

באשר לשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, 45% סבורים שבנימין נתניהו הוא המתאים ביותר, 17% סבורים שיאיר לפיד הוא המתאים ביותר, 9% סבורים שנפתלי בנט ו-7% סבורים שבני גנץ הוא המתאים ביותר.

בסקר נשאלה שאלה נוספת: איך אתה מעריך את תפקודה של הממשלה בתחום הכלכלי? סה"כ גרוע 66%, סה"כ טוב 30%, לא יודע 4%.

באשר לשאלה האם הממשלה הנוכחית תשלים או לא תשלים את מלוא תקופת כהונתה? 42% סבורים שהממשלה תשלים את כהונתה, 30% סבורים שלא תשלים, 12% בטוחים שלא תשלים, 6% בטוחים שכן ו-10% ענו שאינם יודעים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר