מבקש לדחות את הדיון

שיקלי נגד בנט: "הוא לא מלך או סולטן"

ח"כ עמיחי שיקלי מ'ימינה' הגיש היום מכתב לחברו לסיעה יו"ר ועדת הכנסת ח"כ ניר אורבך בבקשה לדחות את הדיון בהכרזה עליו כפורש, במכתבו תקף את בנט בחריפות (חדשות, פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

חבר הכנסת עמיחי שיקלי מ'ימינה' הגיש היום (רביעי) מכתב לחברו לסיעה יו"ר ועדת הכנסת ח"כ ניר אורבך בבקשה לדחות את הדיון בהכרזה עליו כפורש.

כזכור, מאז כניסתה לממשלה של מפלגת 'ימינה' שיקלי סירב לתמוך בהחלטתה זו ולא נכנס לקואליציה, ב'ימינה' הבליגו על העניין עד לאחרונה, אך בעקבות הצטרפותה של עידית סילמן ופרישתה מהקואליציה הודיעו כי יערכו דיון בוועדת הכנסת על מנת להכריז עליו כ'פורש'.

כעת, שיקלי פונה באמצעות עורך דין במכתב ליו"ר ועדת הכנסת וטוען כי "נדהמנו לגלות כי הדיון נקבע במהירות ובבהילות", לטענתו הזמן שנותר לו, ובהתחשב בחול המועד פסח, אינו מאפשר לו להיערך כראוי להחלטה.

"עסקינן בהחלטה מגמתית, מוטה וחסרת אדנים משפטיים וציבוריים, שככל הנראה התקבלה רק בשל השפעתו האסורה של מגיש הבקשה", הוסיף במכתבו, הוא תקף את בנט: "אל לה לוועדה ליתן לכך יד. אנא האירו עיניו של מגיש הבקשה, כי אנו עדיין מדינה דמוקרטית, והוא איננו מלך או סולטן, וחרף רצונו לפגוע ולהרע, אין בכך כדי לבטל זכויות יסוד, ובכלל זה את כללי הצדק הטבעי האוגדים בתוכם גם את זכות הטיעון".

בהמשך הוסיף בחריפות: "קיום הדיון במועד קרוב, קצר וקשיח, בבחינת ייהרג ובל יעבור, מונעים מח"כ שיקלי לממש את זכויותיו אלו".

אם שיקלי יוכרז כפורש הוא לא יוכל להתמודד בבחירות הבאות דרך מפלגה קיימת ואם ירצה לרוץ לכנסת יהיה חייב להקים סיעה עצמאית, בנוסף, לא יוכל להנות מתקציבי מימון בחירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר