"הניסוי מיצה את עצמו"

עולה להתקפה: סער מאוכזב מהקואליציה ונגד האופוזיציה

אחרי נפילת חוק תקנות יהודה ושומרון שהוביל, שר המשפטים גדעון סער, התראיין ואמר כי אולי הניסוי של הממשלה מיצה את עצמו, אך תקף גם את האופוזיציה: "מה שעשתה - על גבול הטירוף" (פוליטי)

גדעון סער, אתמול (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אחרי נפילת חוק תקנות יהודה ושומרון, מוביל החוק, שר המשפטים גדעון סער, התראיין הערב (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' של ערוץ 12 וסיפק אמירות נחרצות, נגד הקואליציה ונגד האופוזיציה.

סער תקף בחריפות את התנהגות מפלגות האופוזיציה בראשות הליכוד, שהצביעו נגד החוק: "לפי דעתי זה חוסר אחריות לאומית, על גבול הטירוף מה שעשתה אתמול האופוזיציה בכנסת, ומי שחושב שהציבור הוא טיפש ולא רואה את זה שמחפיפים את האינטרסים הלאומים לאינטרסים אישיים - הוא טועה".

בהמשך הדגיש כי לא יערוק ויבנה ממשלה חלופית: "לא רואה סיבה לתת פרס לאופוזיציה על פעולתה אתמול, אני לא עד כדי כך תמים", הוא הוסיף: "מה שקרה אתמול בכנסת מחזק את דעתי שאי אפשר לתת את ניהול המדינה לאנשים שמובילים בידי אנשים שמובלים על ידי אינטרסים אישיים פוליטיים ולא על ידי האינטרס של טובת המדינה".

הוא חזר על דבריו טרם העלאת החוק להצבעה, לפיהם "ממשלה שלא יכולה להעביר את חוק יו"ש - אין לה זכות קיום", ואמר שוב: "אם הקואליציה אינה יכולה להעביר חוקים כאלה היא נמצאת במדרון שסופו ברור מראש".

אך למרות דבריו הנחרצים, הדגיש: "אין לי את הפריבילגיה להרים ידיים. אני צריך להילחם גם על קיום הממשלה וגם על החוק, וגם על האינטרס של חצי מיליון אזרחים שאתמול חלק גדול מהנציגים שלהם בכנסת הפנו להם עורף".

בהמשך דבריו התייחס לאפשרות כי בקרוב יהיו בחירות נוספות, והבהיר כי הוא "לא חושב שזה אינטרס לאומי", בנוסף, אמר כי יתמודד בראש מפלגתו גם בבחירות הבאות, "זו התוכנית שלי והיא לא השתנתה".

בהתייחס לצעקותיו של עמיתו לקואליציה חה"כ ניר אורבך לחה"כ מאזן גנאים שהצביע נגד החוק כי "הניסוי אתכם נכשל", אמר סער: "אני לא יכול להיות עיוור לאפשרות שהניסוי מיצה את עצמו - ואם לא תהיה התעשתות בצד השמאלי של הקואליציה אז זה יהיה המצב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר