"השר אלקין גנב"

דוד אמסלם: "כשנחזור לשלטון, נרסק אותם"

ח"כ אמסלם כבר מתכונן לחזרת הליכוד לשלטון? לדבריו, במידה והם יחזרו, כך הם מתכוונים להעניש את חברי הקואליציה של היום • וגם; מדוע קרא לשר אלקין "גנב" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
דוד אמסלם נואם בכנסת | ארכיון (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

השר לשעבר חבר הכנסת דוד אמסלם, התראיין היום (ראשון) ל'כאן רשת ב', הוא הסביר מה תעשה הליכוד כשתחזור לשלטון וכן תקף בחריפות את שר השיכון זאב אלקין.

"כשנחזור לשלטון", הסביר אמסלם בריאיון, "נרסק את העצמות של השמאל. אנחנו יודעים לנהל את המדינה קצת יותר טוב וקצת יותר בנחישות וגם קצת יותר מהאלימות שהם מפעילים נגד הדמוקרטיה. אני רק מבטיח לך שנעשה את זה באופן דמורקטי".

אמסלם הוסיף להסביר מה יקרה כאשר יחזרו לשלטון; "הם יהיו באופוזיציה, והם לא יקבלו בוועדות חצי ממה שמגיע להם, הם מכים אותנו, משפילים אותנו, דורסים אותנו, וזאת למרות שאנחנו רוב במדינת ישראל. אז הם יגידו תהיו ממלכתיים, לא, זה נגמר. בוועדת הכספים הגיע לנו 4 חברים, הם החליטו לתת לנו 2. הם יגידו לנו לתת 3? ואנחנו ניתן להם 1. הם הוציאו אותי כל יום 7 פעמים - אני אוציא את מיקי לוי 15 פעם".

כשנשאל מדוע כינה את שר השיכון זאב אלקין "גנב", הסביר אמסלם, "אלקין התמודד לראשות עיריית ירושלים, לקח הלוואות וערבויות בסך 3.5 מיליון שקלים ולא החזיר זאת, זה גניבה. הוא לא יכול להיות שר. אם הייתי מקבל 2,000 שקל כל יאח"ה אצלי בבית. את מי אתה מכיר במדינת ישראל שהוא חייב כספים כאלה והוא עדיין שר?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר