תוקף בחריפות

ח"כ אמסלם: "הם רוצים שנהיה פועלים שחורים בשוק"

הח"כ הידוע בהתקפות חריפות על השמאל, הסביר כי הם רוצים לראות את חברי הליכוד כתגרנים בשוק, "רוב אנשי השמאל הם אנשים צבועים, אם נתניהו היה שמאל, הוא היה נהפך ליקיר המדינה", אמר (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
דוד אמסלם (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

אחד מחברי הכנסת שבלטו באופוזיציה במפלגת הליכוד, הוא חבר הכנסת דוד אמסלם, שיוצא היום (חמישי) במתקפה חריפה ב'מעריב' נגד מפלגות השמאל.

לטענת אמסלם, "מי שמדבר בצורה מכוערת זה השמאל. אין שבוע שהם לא קוראים לנו בשם גנאי, סמרטוטים. כלבלבים. הסגנון שלהם יותר אלים ונחות משלי".

אמסלם גם תקף את יו"ר הכנסת, ש"זכה" לציונים שליליים על התנהגותו כיושב ראש ואמר, "מיקי לוי קרא לנו אפסים, מיכל שיר קראה לנו סמרטוטי רצפה. יאיר לפיד קרה לנו צאצאי יגאל עמיר. יאיר גולן קרא לנו תתי-אדם. הם אוחזים מעצמם גזע עליון. חלקם בכלל לא מבינים מה אנחנו עושים בכנסת. אנחנו צריכים להיות בשוק. פועלים שחורים. רוב אנשי השמאל, לא כולם, הם אלימים וצבועים שאומרים עלינו שאנחנו מתבטאים לא יפה, אבל הם מתבטאים הכי מכוער".

על ההתקפות נגד ראש הממשלה לשעבר אמר אמסלם: "אם נתניהו יחבור מחר לשמאל, כמו שקרה לסער ולבנט, הוא יהפוך ליקיר האומה. יסגרו לו את התיקים, יאתרגו אותו. אבל הוא לא הנושא. הנושא זה אנחנו, החיילים מאחוריו, 3 מיליון מצביעים שסוקניק וקוטלר קוראים להם בורים ואוכלי עשב. הם הבעיה של השמאל. לא נתניהו".

"הגזענים נמאסו עליי. ליאיר לפיד יש בקושי 12 שנות לימוד והוא ראש ממשלה, אבל אני זוכר את הבדיחות שעשו על דוד לוי רק בגלל שהוא לא ידע אנגלית".

"אני בז", הסביר אמסלם, "למי שמדבר ככה, אני מצפצף על כל אלו שכותבים עלינו בהתנשאות, כי אני יודע שהם לא הגונים ולא ישרי דרך ונקיי דעת. אני טוען, הכלבים נובחים והשיירה עוברת, והתפקיד שלנו הוא לבצע שינוי ולא לשמוע את נערות המקהלה של השמאל שנובחות כל היום. זו הסיסמה של אמסלם דוד: אתם תמשיכו לנבוח ואנחנו נמשיך לעשות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר