דרישה מימינה

"עצרו את מינויו של יוסי ביילין ליו"ר הרט"ג"

ראשי שדולת א״י בכנסת ח״כ אורית סטרוק וח״כ יואב קיש שיגרו היום מכתב בהול לשרים שנבחרו בקולות הימין ודרשו לעצור את מינוי ביילין ליו״ר רשות הטבע והגנים (פוליטי מדיני)

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

על רקע הפרסום כי השרה תמר זנדברג מתכוונת להביא לאישור ממשלת המעבר את מינוי איש השמאל הקיצוני יוסי ביילין ליו״ר רשות הטבע והגנים (רט"ג), שלחו היום (שישי), ראשי שדולת א״י בכנסת ח״כ אורית סטרוק וח״כ יואב קיש מכתב בהול לשרי הממשלה שנבחרו בקולות הימין בדרישה לעשות שימוש בזכות הווטו ולעצור את המינוי.

ראשי השדולה כתבו ״השרה לאיכות הסביבה תמר זנדברג מעלה לאישור הממשלה את מינויו של יוסי ביילין לתפקיד ראש רשות הטבע והגנים. אין ספק שמינוי כזה ימיט אסון אתרים של הרט"ג הנמצאים ביהודה ושומרון או בחלקה המזרחי של ירושלים, שביילין, כאיש שמאל קיצוני וממובילי אוסלו, יעשה כל שלאל ידו על מנת לפגוע בהם".

ראשי השדולה הוסיפו כי ״סעיף 18א לתקנון עבודת הממשלה מאפשר לכם (באמצעות ראש הממשלה החלופי מטעמכם) להוריד את הנושא מסדר היום של הממשלה. (במאמר מוסגר: תמוה כיצד הצליח בכלל הנושא להיכנס לסדר היום של הממשלה). אנו דורשים מכם לפעול מיידית לביטול המינוי השערורייתי הזה, באמצעות הזכות המוקנית לראש הממשלה החלופי".

שר התקשורת יועז הנדל הודיע כי יתנגד בממשלה למינוי יוסי ביילין לרט״ג. השר מסר: ״אין שום סיבה להביא מינוי כזה בתקופת בחירות, וללא וודאות כי היו״ר הנכנס ישמור על האתרים הלאומיים בירושלים וביו״ש״.

יו״ר ימינה ושרת הפנים, איילת שקד, הודיעה אף היא כי תתנגד בממשלה למינויו של יוסי ביליין ליו״ר מנהלת הרט״ג.

כמו כן, פנתה שקד לראש הממשלה החליפי, נפתלי בנט, דרשה ממנו להשתמש בזכות הוטו ולבטל או ולעכב את המינוי עד שהממשלה תקבל התחייבות מפורשת מביילין ששום אתר בירושלים או ביו״ש לא יפגע ופיתוחו לא יעוכב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר