לנוכח האכזבה

מפלת 'ימינה' בסקרים; אלו הטיפים של ניר אורבך

לנוכח מצבה הקשה של מפלגת ימינה בראשות שקד בסקרים האחרונים, הח"כ שעדיין לא ברור תחת איזו רשימה יתמודד, נתן מספר טיפים חשובים להצלחת המפלגה לשקד (פוליטיקה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
איילת שקד | ארכיון (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

על פי הסקרים האחרונים, מצבה של מפלגת ימינה בראשות שרת הפנים איילת שקד - בכי רע, היום (שני) מתפרסם ב'סרוגים', כי ניר אורבך מנסה להשפיע על עתיד המפלגה, ומנסה לשכנע אותה לשנות כיוון.

על פי הדיווח, אורבך טוען בשיחות פנימיות עם שקד, כי אם מפלגת ימינה בראשותה מעוניינת להשתקם ולצלוח את הבחירות הקרובות, עליה לפנות ישירות לציבור הדתי-לאומי ולמתג את עצמה כמפלגה שתייצג את המגזר.

הניסיון של 'ימינה' לפנות לכיוון "הימין הרך" תחת מיתוג של מפלגת ימין ממלכתית, לפי אורבך, היא חסרת סיכוי אלקטורלי ולכן על שקד לבנות את ימינה עם דמויות מהציונות הדתית ואף לשקול לחבור לעוד כוחות פוליטיים כמו הבית היהודי.

עוד טוען אורבך בניסיון למצב את המפלגה על דרך המלך, כי התחמקות משאלת כן נתניהו או לא נתניהו, רק תרחיק מצביעים פוטנציאליים, והעובדה היא שבשנה החולפת, נוצרה ההבנה שהקולות במגזר לא יקבלו עוד דיבורים על "ממשלת אחדות", כאשר המשמעות היא שוב קואליציה עם רע"מ והמשותפת.

לגבי האפשרות שהוא ייקח חלק מאותה מסגרת מחודשת, אורבך טרם גיבש את דעתו ושוקל איפה הוא יוכל להשתלב בצורה הכי נוחה מבחינתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר