דף מסרים

מביך? כך הגיבו ב'יש עתיד' לתוכנית נתניהו

יו"ר הליכוד הציג תוכנית כלכלית, אותה התחייב לקדם אם יבחר לראשות הממשלה, ומפלגתו של יאיר לפיד הגיבה מיד בהתרסה • אחריה, רוב חברי יש עתיד העתיקו במדויק (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
לפיד והדף מסרים של מפלגתו (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

שלושה חודשים לבחירות, וסוף סוף אזרחי ישראל זוכים להתייחסות למה שבאמת מטריד אותם: לא מי ירכיב את הממשלה, גם לא האם גפני יישב עם גנץ או לא - אלא הבטחות לטיפול ביוקר המחיה.

יו"ר הליכוד בנימין נתניהו הציג הבוקר (רביעי) תוכנית למלחמה בגל עליות המחירים בכל התחומים, עם מספר פתרונות שלכאורה יקדם אם ישוב לכהונה חמישית במשרד ראש הממשלה.

ברחבי הרשת החברתית רבים זלזלו בנתניהו, ששמו ידוע למרחקים כפוליטיקאי שלא נוהג לקיים את כלל הבטחותיו, בטח כאלו המציגות התנהלות כלכלית ריכוזית באופן יחסי - בדרך הסותרת את תפיסת עולמו, לפי שנתניהו מאמין בכלכלה חופשית.

מפלגת יש עתיד, בראשות ראש ממשלת המעבר יאיר לפיד, תקפה בחשבון הטוויטר שלה את יו"ר הליכוד: "יו"ר האופוזיציה נתניהו ממשיך במסע הפייק ניוז המנותק שלו כדי להסתיר את העובדה שבמשך 15 שנה הוא הזניח בצורה רשלנית ומופקרת את כלכלת ישראל. ממשלת השינוי בראשות לפיד תמשיך להביא הישגים במאבק להורדת יוקר המחייה עבור אזרחיות ואזרחי ישראל".

עד כאן לכאורה מדובר במהלך לגיטימי, אלא שלאחר פרסום התגובה - רוב חברי המפלגה פרסמו את אותה התגובה כפי שפרסמה המפלגה, באופן שלא הסתיר את דף המסרים, שיצא בצורה לא מאוד מתוחכמת.

רשימת המצייצים הזהה הייתה זו: שר הרווחה מאיר כהן; שרת האנרגיה קארין אלהרר; שר התיירות יואל רזבוזוב; סגן השר לביטחון הפנים יואב סגלוביץ'; סגן שר החוץ עידן רול; יו"ר ועדת החוץ והביטחון רם בן ברק; יו"ר הקואליציה בועז טופורובסקי; יו"ר ועדת האתיקה יוראי להב הרצנו; ח"כ נירה שפק; ח"כ ענבר בזק; ח"כ רון כץ.

בליכוד קראו את הציוצים הזהים - ועקצו: "להם יש דף מסרים, לנו יש תוכנית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר