כהנא מצטרף

גדי איזנקוט הכריע: מצטרף לבני גנץ וסער

הרמטכ"ל לשעבר, גדי איזנקוט, הודיע הבוקר על החלטתו להצטרף לרשימת 'המחנה הממלכתי' בראשות שר הביטחון בני גנץ • גם מתן כהנא מצטרף לרשימה החדשה (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: Flash90)

הרמטכ"ל לשעבר, רא"ל במיל' גדי איזנקוט הודיע הבוקר (ראשון) על החלטתו להצטרף למפלגה של שר היבטחון בני גנץ ושר המשפטים גדעון סער. מי שעוד יצטרף לרשימה הוא שר הדתות שלעבר, מתן כהנא, שככל הנראה ישובץ על חשבון המקומות של איזנקוט.

בתוך כך, ברשימת הצדדים הודיעו כי יתמודדו תחת רשימה משותפת חדשה בבחירות הקרובות. שם המפלגה: "המחנה הממלכתי". איזנקוט צפוי לצרף לרשימת המחנה הממלכתי מועמדים נוספים אשר שמם יפורסם בקרוב.

את המפלגה יוביל שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ, במקום השני יוצב שר המשפטים ויו״ר תקווה חדשה גדעון סער, ובמקום השלישי גדי איזנקוט.

במפלגה אמרו הבוקר כי: "האיחוד יהווה בסיס להקמת ממשלה ממלכתית, רחבה ויציבה שתביא לסיום המשבר הפוליטי המתמשך, לאיחוי הקרע בין חלקי החברה הישראלית ולקידום האינטרסים הלאומיים של מדינת ישראל בביטחון, בכלכלה, בביטחון הפנים ובחינוך".

יצוין כי במסגרת ההסכם שנחתם אמש (מוצ"ש), הוחלט כי מיד לאחר הבחירות יתחיל 'המחנה הממלכתי' בהסדרת מוסדתיו ויקיים בחירות פנימיות דמוקרטיות לקראת הבחירות לכנסת ה-26.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר