ומי כן? כל הנתונים

ארבעה סקרים מהערב: גוש הימין כמעט ולא נפגע מהאיחוד

4 ערוצי הטלוויזיה פרסמו הערב סקרים חדשים, בעקבות הצטרפותו של הרמטכ"ל לשעבר לפוליטיקה • בשני סקרים גוש הימין עומד על 59 מנדטים ובשני סקרים אחרים, מעל 60 | כל הנתונים (אקטואלי)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
נתניהו, גפני ודרעי (צילום: תומר נויברג, יונתן זינדל, פלאש 90)

הרמטכ"ל לשעבר גדי אייזנקוט התלבט רבות לאיזו מפלגה להיכנס, והבוקר (ראשון), הוא הודיע כי החליט להצטרף לאיחוד של גנץ וסער ולהיות המקום השלישי, 4 ערוצי הטלוויזיה, פרסמו הערב סקרים ובדקו, האם אייזנקוט מצליח לשבור שוויון.

בסקר שפורסם הערב על ידי ערוץ 14, באמצעות 'דיירקט פולס' של מומו פילבר, גוש הימין שומר על כוחו ועדיין ניציב על 61, כאשר המפלגה הגדולה ביותר, היא הליכוד שמקבלת 34 מנדטים.

המפלגה השנייה בגודלה היא של ראש הממשלה לפיד, שמקבלת על פי הסקר ‏- 22 מנדטים, המפלגות החרדיות משמרות את כוחן ומקבלות 16 מנדטים - ש"ס עם תשעה ויהדות התורה עם שבעה מנדטים.

הרשימה החדשה של גנץ, סער ואייזנקוט זוכה על פי הסקר לשלושה עשר מנדטים בלבד.

הציונות הדתית של סמוטריץ' ובן גביר מקבלת על פי הסקר 11 מנדטים, לאחר מכן יש ארבע מפלגות שמקבלות כל אחת חמישה מנדטים - העבודה, ישראל ביתנו, הרשימה המשותפת ורע"מ, מרצ על פי הסקר מקבלת ארבעה מנדטים בלבד ואילו הרוח הציונית לא עוברת את אחוז החסימה ומקבלת רק 1.8 אחוזים.

על פי התוצאות, גוש הימין מקבל 61 מנדטים ואילו הגוש של רק לא ביב מקבל 54 מנדטים, כאשר בתווך הרשימה המשותפת עם חמישה מנדטים.

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה, קיבל ראש האופוזיציה ‏בנימין נתניהו - 48% - ‏יאיר לפיד - 26% - ‏בני גנץ - 16%- ‏טרם החליטו - 7%.

בסקר שבוצע הערב ב'חדשות 12' על ידי מנו גבע, מפלגת הליכוד מקבלת 34 מנדטים בדומה לסקר הקודם, המפלגות החרדיות מקבלות 15 מנדטים - ש"ס עם שמונה ויהדות התורה עם שבעה מנדטים.

מפלגתו של ראש הממשלה - יש עתיד עם 23, המחנה הממלכתי מקבל בסקר הנוכחי מנדט יותר ועומד על 14 מנדטים.

הציונות הדתית יורדת במנדט ומקבלת 10 מנדטים, הרשימה הערבית המשותפת עם שישה מנדטים, לאחר מכן, שלוש מפלגות מקבלות כל אחת חמישה מנדטים - העבודה, ישראל ביתנו ורע"מ.

מפלגת מרצ גם בסקר הנוכחי נמצאת בגבול אחוז החסימה, אך עדיין עוברת ומקבלת ארבעה מנדטים, המפלגה של שקד והנדל לא עוברת את אחוז החסימה.

גוש הימין עומד על 59 מנדטים ואילו גוש רק לא ביבי ניצב על 55 מנדטים ובתווך הרשימה המשותפת עם שישה מנדטים.

בסקר שפורסם הערב ב'כאן 11', אותו ערך הסוקר דודי חסיד, מפלגת הליכוד עולה במנדט ומקבלת 35 מנדטים, כאשר המפלגות החרדיות מקבלות 15 מנדטים - ש"ס עם שמונה ויהדות התורה עם שבעה מנדטים.

המפלגה השנייה בגודלה היא של יאיר לפיד שמקבלת 22 מנדטים, המפלגה החדשה "המחנה הממלכתי" של גנץ, סער ואייזנקוט מקבלת 14 מנדטים.

הציונות הדתית יורדת ככל הנראה על חשבון הליכוד ומקבלת תשעה מנדטים בלבד, הרשימה הערבית המשותפת מקבלת שישה מנדטים. לאחר מכן, שלוש מפלגות מקבלות כל אחת חמישה מנדטים - העבודה, ישראל ביתנו ורע"מ.

מפלגת מרצ גם בסקר הנוכחי נמצאת בגבול אחוז החסימה, אך עדיין עוברת ומקבלת ארבעה מנדטים, המפלגה של שקד והנדל לא עוברת את אחוז החסימה.

גוש הימין עומד על 59 מנדטים ואילו גוש רק לא ביבי ניצב על 55 מנדטים ובתווך הרשימה המשותפת עם שישה מנדטים.

בסקר שפורסם הערב ב'חדשות 13' על ידי הסוקר קמיל פוקס, מפלגת הליכוד מקבלת כמו בשני הסקרים הקודמים - 34 מנדטים, המפלגות החרדיות מקבלות 15 מנדטים - ש"ס עם שמונה מנדטים ויהדות התורה עם שבעה מנדטים.

המחנה הממלכתי בראשות גנץ, סער ואייזנקוט עם 14 מנדטים,הציונות הדתית עם סמוטריץ' ובן גביר מקבלים יחד 11 מנדטים.

מפלגות העבודה והרשימה המשותפת מקבלות כל אחת שישה מנדטים, רע"מ בראשות מנסור עבאס זוכה על פי הסקר לחמישה מנדטים, ואילו מרצ וישראל ביתנו על גבול אחוז החסימה ומקבלים כל אחת ארבעה מנדטים.

על פי הסקר הנוכחי גוש הימין עומד על 60 מנדטים ואילו גוש רק לא ביבי זוכה ל-54 מנדטים ובתווך כתמיד הרשימה המשותפת עם שישה מנדטים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר