מגיעים לשיא

סקר ראשון אחרי האיחוד: כמה מנדטים לבן גביר וסמוטריץ?

נתניהו לא מצליח להגיע ל-61 מנדטים לפי הסקר של רדיו 103 שפורסם הבוקר, אולם מפלגת הימין המאוחרת מזנקת. וכמה מקבלת שקד? (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
קלפי בבחירות (צילום: אבי רוקח, פלאש 90)

סקר רדיו 103FM שפורסם הבוקר (שני), לראשונה מאז איחודם הרשמי, ביום שישי סמוך לכניסת השבת, של בצלאל סמוטריץ ואיתמר בן גביר, מעניק למפלגת הימין מספר גבוה של 12 מנדטים. אולם לפי הסקר נתניהו לא מגיע ל-61 מנדטים ומסתפק ב-59 בלבד.

מפלגת הליכוד מקבלת לפי הסקר 32 מנדטים. במקום השני מפלגתו של יאיר לפיד שמתחזקת ל-23 מנדטים. אחריה המחנה הממלכתי בראשות בני גנץ, גדעון סער וגדי איזנקוט ששומר על 13 מנדטים.

בהמשך, כאמור, הציונות הדתית ועוצמה יהודית שמשיגים יחד 12 מנדטים. במפלגות החרדיות ש"ס עם 8 מנדטים ויהדות התורה עם 7 מנדטים.

בתחתית הרשימה ישראל ביתנו, העבודה ומרצ - כל אחת מהן עם 5 מנדטים. רע"מ מגיעה ל-4 מנדטים. הרשימה הערבית המשותפת עם 6 מנדטים בלבד. איילת שקד ויועז הנדל לפי הסקר הזה לא עוברים את אחוז החסימה.

את הסקר ערך מנחם לזר, מנהל מכון הסקרים פאנלס פוליטיקס. בסקר השתתפו 518 חברים בפאנל המשיבים של Panel4All לביצוע מחקרים על גבי האינטרנט. הסקר, שנערך אמש (א') בוצע על גבי מדגם מייצג של האוכלוסייה הבוגרת במדינת ישראל מגיל 18 ומעלה, יהודים וערבים כאחד, בשיטות סטטיסטיות מקובלות - וטעות הדגימה המרבית היא 4.1 אחוזים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר