משפט נתניהו

קולה של הדס קליין נשנק בחקירה הנגדית: "מכפישים אותי"

אחרי הפסקה של מספר שבועות, חודשה היום חקירתה הנגדית של העוזרת האישית של איש העסקים מילצ'ן במשפט נתניהו - וקולה נחנק (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
קליין ועו"ד חדד (צילום: Yonatan SindelFlash90)

בבית משפט המחוזי בירושלים התחדשה היום (שלישי) חקירתה הנגדית של הדס קליין, מי שהייתה העוזרת האישית של איש העסקים ארנון מילצ'ן, בתיק 1000 במשפט נתניהו, זאת לאחר הפסקה של מספר שבועות בעקבות פגרה.

היום התמקד עורך דינו של נתניהו, עו"ד עמית חדד, בפעולות שלפי הטענות עשה נתניהו, לכאורה תוך ניגוד עניינים, לטובתו של מילצ'ן, כגון הארכת תוקף הויזה שלו לארה"ב ועוד.

חדד פתח ואמר לקליין, כי "לא אגזים אם אומר שאת מכירה את ארנון טוב מאוד, את יודעת שהוא אוהב את מדינת ישראל, ציוני בלב ובנפש, ומה שמעניין אותו זה טובתה של מדינת ישראל, ביטחונה". כך צוטט בחדשות 12. קליין הגיבה: "כמובן".

בהמשך אישרה קליין גם את דבריו של חדד כי למילצ'ן יש "גם תפיסה של שלום עם השכנים שלנו, הוא עשה הרבה מאוד כדי לקדם את טובת המדינה ואת ביטחון המדינה".

בדבריו מנסה עורך דינו של נתניהו להראות כי מילצ'ן עשה דברים רבים בכדי לקדם את טובת המדינה וביטחונה ולכן נתניהו עשה את מה שמצופה מראש ממשלה לעשות. מילצ'ן, כך ההגנה, אינו איש עסקים תאב בצע.

במשך דקות ארוכות שאל חדד את קליין פרטים על מעורבותו של מילצ'ן בעניינים הנוגעים לביטחון המדינה. בין היתר הזכירה קליין, כשקולה נשנק מדמעות, הכפשות שהיא עוברת בצל העדות שלה.

"כל מה שמפרסמים עליי בחוץ אני שולחת לו (למילצן)", אמרה קליין. "הוא קורא שמכפישים את העוזרת האישית שלו ואומר שבבוא היום נתבע את המכפישים. הוא מתבייש במה שאומרים עליי".

בתגובה אמר חדד כי הוא מוקיע על ההכפשות. "לא צריך להגיד לך דברים איומים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר