מניעים נחשפים

מי עומד מאחורי הדר מוכתר? הפעיל החברתי: "אני שילמתי"

הצעירה בת ה-20 שמובילה מפלגה לכנסת מכחישה כי יש מושכים בחוטים מאחוריה. אלא שהבוקר טען איש 'הצינור' שישנו פעיל חברתי כזה (אנשים)

יוני גבאי | כיכר השבת |
מוכתר, בהגשת הרשימות (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

שאלה שרבים שאלו את עצמם בשבועות האחרונים הייתה מי עומד, אם יש מישהו כזה, מאחורי הדר מוכתר, יו"ר מפלגת 'צעירים בוערים', שחרתה על דגלה, כך נדמה, היאבקות בפוליטיקאים הקיימים ודיבור ללא הפוגה על יוקר המחייה ומחירי הדיור המאמירים. מוכתר עצמה, שהשבוע ע מדה בעין הסערה כשהתברר שעל שמה רשומה דירה בחיפה, מכחישה נכון לעתה כי מאחוריה עומד מישהו.

אלא שהבוקר טען בר שמאור מ'הצינור', בראיון שהעניק לענת דוידוב וגולן יוכפז ברדיו 103FM כי מאחורי מוכתר, כך לדבריו לכאורה, עומד בין היתר הפעיל החברתי הוותיק פז כהן, לשעבר מנכ"ל ארגון 'אנו', שדאג לגייס עבור המפלגה תרומות.

"הוא לא פעל בשקיפות מלאה, והשתמש בקשרים שלו בכדי להביא אנשים מאוד עשירים שיעזרו למוכתר", אמר שמאור.

בהמשך עלה כהן לשידור, וסיפר ברדיו 103FM על גיוס התרומות לטובת המפלגה: "ילדים בני 20 מנסים להקים מפלגה הם לא מצליחים ולא מבינים, אני רוצה לשמור עליהם מבחינה משפטית. מדובר בלא יותר מ־40 אלף שקל, זה הסיפור הגדול, הכל ממני - אני שלמתי את הכסף".

שמאור התנגד לדבריו, ואמר: "אתה כתבת את זה שיש שני תורמים נוספים. מה שאמרת זה סיפור יפה, אבל הוא לא נכון. למה אתה לא אומר מי עומד מאחוריכם?"

יצוין כי בראיון בסוף השבוע, בתכנית 'אופירה וברקו' בחדשות 12, טען מי שהציג עצמו כמקורבה לשעבר של מוכתר כי פוליטיקאי מוכר עומד מאחוריה. כך לדבריו. מוכתר, שהכחישה את הדברים, הודיעה ביום ראשון כי תתבע אותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר