34 יום לבחירות

מגמת התחזקות גוש הימין נמשכת? נתוני סקר חדש מהערב

הליכוד יורדת ויש עתיד מתחזקת, וכמה מקבלת הדר מוכתר? הנתונים המלאים מסקר שערך היום מכון מדגם לקראת הבחירות (חדשות בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ספירת קולות. אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

34 ימים לבחירות: מסקר מנדטים חדש שפורסם הערב (רביעי) במהדורה המרכזית של ערוץ 12 עולה כי מפת הגושים עדיין תקועה. גוש נתניהו מקבל לפי הסקר 59 מנדטים. מדובר בירידה מהסקר הקודם של הערוץ.

לפי הסקר הליכוד בראשות בנימין נתניהו זוכה ל-32 מנדטים בסקר הנוכחי, ירידה של שני מנדטים לעומת הסקר הקודם של הערוץ. יש עתיד בראשות יאיר לפיד והמחנה הממלכתי בראשות בני גנץ מתחזקות, עם 24 מנדטים ו-13 מנדטים לכל מפלגה, בהתאמה.

הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ', מתחזקת וזוכה ל-12 מנדטים. המפלגות החרדיות שומרות על כוחן - ש"ס עם 8 מנדטים ויהדות התורה עם 7.

בהמשך הרשימה - ישראל ביתנו של אביגדור ליברמן שזוכה ל-6 מנדטים. העבודה בראשות מרב מיכאלי ומרצ בראשות זהבה גלאון שזוכות כל אחת ל-5 מנדטים. שתי המפלגות הערביות מקבלות לפי הסקר 4 מנדטים כל אחת וקרובות לאחוז החסימה.

מי שלא עוברות את אחוז החסימה הן מפלגתה של איילת שקד עם 1.6%, חופש כלכלי בראשות אביר קארה עם 1.2%. בתחתית צעירים בוערים ובל"ד, שכל אחת מהן מקבלת 1.1%.

הסקר נערך על ידי מכון מדגם ייעוץ ומחקר בראשות מנו גבע עבור חברת החדשות. הנתונים נאספו ביום 28.9.22 בקרב 504 איש מגיל שמונה עשרה ומלאה. טעות הדגימה המרבית: 4.4%+- הסקר בוצע באופן אינטרנטי וטלפוני ובשיטות סטטיסטיות מקובלות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר