בן גביר מזנק

גוש נתניהו פורץ את מחסום ה-61? • סקרים חדשים מהערב

המפלגות הערביות כפסע מאחוז החסימה, מפלגתם של סמוטריץ ואיתמר בן גביר מתחזקת. שני סקרים חדשים חושפים את מפת המנדטים (פוליטיקה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

כשבועיים לבחירות: סקרים חדשים שפורסמו הערב (שלישי) במהדורות המרכזיות בכלי התקשורת מעלים כי הגוש בראשותו של ראש האופוזיציה בנימין נתניהו אינו מגיע עדיין ל-61 מנדטים, אילו הבחירות היו נערכות כיום.

בסקר שפורסם בתאגיד השידור הציבורי קיבל גוש נתניהו 60 מנדטים בלבד, ואילו בסקר של מכון 'מדגם' בראשות מנו גבע שפורסם בחדשות 12 - קיבל גוש נתניהו 59 מנדטים.

לפי הסקר ב'כאן חדשות', אילו הבחירות היו נערכות כיום המפלגה הגדולה הייתה הליכוד עם 32 מנדטים. אחריה 'יש עתיד' עם 24. הציונות הדתית לפי הסקר הזה מקבל 13 מנדטים. אחריו המחנה הממלכתי עם 12 מנדטים.

במפלגות החרדיות: ש״ס עם 8 מנדטים ואילו יהדות התורה עם 7. אחריהן ישראל ביתנו עם 6 מנדטים והעבודה עם 5 בלבד. כך גם מרצ. בתחתית הרשימה - שתי המפלגות הערביות, רע"ם וחד"ש תע"ל, עם 4 מנדטים כל אחת.

לפי הסקר שפורסם בערוץ 12: אילו הבחירות היו נערכות היום הייתה מפלגת הליכוד מקבלת 31 מנדטים. אחריה יש עתיד עם 24 והציונות הדתית עם 13 מנדטים. המחנה הממלכתי בראשות גנץ - 12 מנדטים.

המפלגות החרדיות גם בסקר הזה מקבלות יחד 15 מנדטים. ש"ס עם 8 ויהדות התורה עם 7. אחריהן ישראל ביתנו והעבודה עם 6 מנדטים כל אחת. מרצ מקבלת בסקר הזה 5 מנדטים. ובתחתית הרשימה - רע"מ וחד"ש תע"ל עם 4 מנדטים כל אחת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר