ח"כ מיכאל בן ארי: "מכתב נתניהו לישי - התערבות בוטה"

ח"כ מיכאל בן ארי קורא למבקר המדינה לבדוק היטב את פרשת מכתבה של רעיית רה"מ לאלי ישי בעניין הזרים: "מנצלת את מעמדה"

אברהם הלוי | כיכר השבת |

המכתב ששיגרה רעיית ראש-הממשלה לשר הפנים אלי ישי, הוא "התערבות בוטה, המעוררת תהיות של ניצול מעמד אשת ראש הממשלה לטובת הכרעה בויכוח פוליטי פנימי" - כך סבור חבר-הכנסת מיכאל בן-ארי מה"איחוד הלאומי".

כזכור, בסוף-השבוע שיגרה אשת ראש הממשלה מכתב ליו"ר ש"ס, ובו הפצירה בו לחון את ילדי העובדים הזרים ולהשאירם בארץ.

בן ארי, שעוקב בדריכות אחרי סערת המכתב, שיגר אתמול מכתב נוקב למבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס ובו הוא דורש ממנו לבדוק ולחקור היטב את הלחץ הגלוי שהפעילה שרה נתניהו על ישי.

"במכתבה מבקשת הגברת נתניהו לשוות לפנייתה נופך אישי והיא לא שוכחת לציין כי "אני פונה אליך כאם לשני בנים צעירים ופסיכולוגית לילדים בשירות הציבורי", דא עקא שנדמה שדברים אלה באו בבחינת להקדים תרופה למכה ולמנוע ביקורת ציבורית על הגברת", כותב מיכאל בן ארי למבקר המדינה.

לדברי בן ארי, "ההסתתרות מאחורי התירוץ אני כותבת כאמא לשני ילדים וכפסיכולוגית הוא בוז לאינטילגנציה של הצבור כי הרי אף אמא או פסיכולוגית אחרת לא הייתה מקבלת במה כזאת".

ואי אפשר מבלי לערב ימין ושמאל במכתב: "מיותר לציין שאילו הייתה הגב´ נתניהו מתערבת לטובת אלפי ילדים ביהודה ושומרון שבפתיחת שנת הלימודים הנוכחית יוותרו ללא מוסדות חינוך עקב התנכלותם של בעלה ראש הממשלה ושל שר הביטחון המונעים הקמת מבני חינוך, או אם הייתה מתערבת לטובת ילדי משפ´ פדרמן וילדי מאחזים, שהושלכו באלימות באישון לילה מביתם תוך השחתת רכושם הכולל מיטת תינוק, משחקי ילדים, ילקוט ביה"ס, היינו עדים לגל של מחאות על התערבות לא הגונה של אשת ראש הממשלה במהלכים פוליטיים ומדיניים".

הח"כ הנמרץ לא מסתפק בבדיקה של פרשת המכתב בלבד. לטענתו, נסיון הפעלת הלחץ מצד שרה נתניהו מעניק משנה תוקף לטענות שהעלו בנוגע אליה במשך השנים לפיהם היא מנצלת את כוחה ומתערבת במינויים פוליטיים ובמדיניות הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר