בחירות 2022

זאב אלקין טוען: "יש שמועות על מגעים בין לפיד לנתניהו"

שר השיכון זאב אלקין אמר בריאיון כי לדעתו לא יהיה שום שיתוף פעולה בין 'המחנה הממלכתי' ובני גנץ לבין יו"ר האופוזיציה נתניהו (פוליטיקה בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
לפיד ונתניהו (צילום: עמוס בן גרשום/ לע"מ ודוברות הליכוד)

בריאיון שנערך היום (ראשון) עם שר השיכון זאב אלקין ברדיו 103, טען כי 'המחנה הממלכתי' לא מתרסקת בסקרים ואמר כי "אנחנו לא מאבדים גובה בסקרים".

לדברי אלקין, "אנחנו באותו אזור של 12-13 מנדטים. בסופו של דבר יש ציבור גדול שעוד לא הכריע. אני מאמין שהוא בסוף יבין את המצב ויעשה את הבחירה. מי שרוצה את נתניהו לא יצביע לנו, זה ברור. מי שלא רוצה את נתניהו ולא בחירות שישיות, מבין שהיחידי שמסוגל גם לשבור את הבלוק של נתניהו וגם לחבר בין הכוחות השונים, זה רק בני גנץ".

עוד טען: "לא ניתן את ידינו לתת מפתח מממשלת ישראל ומדינת ישראל בידי חברי כנסת כמו אחמד טיבי או איימן עודה, שבאופן ברור יוצאים נגד המדינה ותומכים באויבים שלה. ממשלת ישראל לא יכולה להיות תלויה בהם, לא מבפנים ולא מבחוץ. לכן ליאיר לפיד אין אופציה של הרכבת ממשלה".

"ממשלה מטורללת של 61 עם נתניהו, שבה הוא יהיה בן ערובה של השותפים שלו – המפלגות החרדיות וסמוטריץ' ובן גביר, שזו תהיה ממשלת סיוט שאנו יכולים להתעורר אליה ב-2 בנובמבר. האופציה האלטרנטיבית, בהנחה שנצליח לחסום את נתניהו מלהגיע ל-61, היא ממשלה רחבה, שהיחידי שמסוגל להרכיב אותה בתנאים האלו זה בני גנץ".

בהמשך הריאיון טען ואמר כי "מי שמצביע לנתניהו מבין שהוא מביא לממשלה בה נתניהו עוסק בעיקר בחקיקה, סמוטריץ' שר הביטחון ואריה דרעי שר האוצר".

על האפשרות לרוטציה עם נתניהו: "זה לא יקרה בכלל. אם היינו הולכים עם נתניהו, היינו יכולים לקבל כל תפקיד שתעלה על דעתך". בהמשך הוסיף ועקץ: "יש שמועות על מגעים בין לפיד לנתניהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר