מרכיבים ממשלה?

גיבושון ראשון לנשות ראשי הקואליציה - בלי סמוטריץ' וגפני

שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה המיועד, אירחה לגיבושון את נשות ראשי הקואליציה - דרעי, גולדקנופף, בן גביר - שהגיעה חמושה - ומעוז; ומי נעדרו? סמוטריץ' וגפני (פוליטי)

דרעי, גולדקנופף, נתניהו, בן גביר ומעוז (צילום: ללא קרדיט)

גיבושון ראשון: בצל המו"מ להרכבת הממשלה, רעיית ראש הממשלה המיועד, הגברת שרה נתניהו, אירחה היום (שני) את נשות ראשי הקואליציה לפגישת גיבוש ראשונה אחרי ניצחון הימין בבחירות.

בפגישה השתתפו מלבד שרה נתניהו - יפה דרעי רעייתו של יו"ר ש"ס, רבקה גולדקנופף רעייתו של יו"ר יהדות התורה, אילה בן גביר רעייתו של יו"ר עוצמה יהודית וגלית מעוז רעייתו של יו"ר מפלגת נעם.

יצוין כי אילה בן גביר, הגיעה למפגש שנערך במלון 'וולדורף אסטוריה' בירושלים, כשהיא חמושה באקדח. לאילה בן גביר, רישיון נשק - עוד לפני בעלה, וזאת בשל מגוריהם בחברון והעובדה שהיא נוהגת בכבישים בהם יש לא אחת יידוי אבנים.

מי שנעדרו מהגיבושון הן רויטל סמוטריץ', רעייתו של יו"ר הציונות הדתית, וזאת בשל נסיבות אישיות, וכך גם חנה גפני, רעייתו של יו"ר 'דגל התורה'.

מוקדם יותר היום דיווח עמית סגל כי ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו ויו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' בנתק של חמישה ימים - מאז יום רביעי.

לפי הדיווח, ביום רביעי, זו היתה הפעם האחרונה שנתניהו וסמוטריץ' שוחחו, ואז, נתניהו הפציע בסמוטריץ' שייקח את תיק האוצר ולא את תיק הביטחון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר