משבר במו"מ

הופסקו שיחות המשא ומתן בין 'עוצמה יהודית' ל'ליכוד'

הופסק המשא ומתן בין עוצמה יהודית לליכוד לדברי בכירים בעוצמה יהודית הליכוד חזר בו מההסכמה למשרד נוסף - הנגב, הגליל והפריפריה (פוליטי)

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הופסקו שיחות המשא ומתן בין עוצמה יהודית לליכוד, בכירים בעוצמה יהודית מסרו, כי "בניגוד לסיכום המוקדם, הליכוד חזר בו ומסרב כעת לתת את השר הנוסף - הנגב והגליל והפריפריה החברתית לעוצמה יהודית".

לדברי הבכירים בעוצמה יהודית: "לחזק את הנגב, הגליל והפריפריה זו הבטחת הבחירות שלנו, ואנחנו נבחרנו כדי לממש את הבטחות הבחירות, לא כדי לחפש ג'ובים, אלא כדי לדאוג לתושבי באר שבע, נתיבות, אשקלון, ושדרות כמו גם לפריפריה בגליל - זה בנפשנו".

כזכור, הקשיים בהרכבת הממשלה נובעים כך על פי הדיווחים, גם בשל ההתעקשות של יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', לעמוד בראשות משרד הביטחון, דרישה שעדיין ב'ליכוד' מסרבים לה.

בכאן חדשות דווח הערב (ראשון), כי צוותי המו"מ הורו לסמוטריץ' ודרעי להיפגש ביניהם ולהגיע לסיכומים בנוגע לתיק האוצר, ושיחליטו ביניהם מי יותר מתאים לתפ]קיד שר האוצר, מכיוון שמשרד הביטחון לא על פרק בעבור שניהם.

בסביבתו של דרעי, רצו להיפגש עם סמוטריץ' ולהגיע לסיכומים, אך סמוטריץ' סירב והבהיר, כי מבחינתו הוא רוצה את תיק הביטחון ודחה את ההצעה של צוותי המו"מ מטעם הליכוד.

מי שמנסה לתווך בין נתניהו, סמוטריץ' ודרעי בניסיון לייצר פתרון למחלוקת שקיימת בין השלושה בסוגיית תיקי הביטחון והאוצר, הוא יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני, שמנסה כאמור לתווך בין הצדיים ולהביא לסיום הנתק בין סמוטריץ' לנתניהו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר