סערה בוואטסאפ

בן כספית שאל; טלי גוטליב עוררה מהומה בקבוצת הליכוד

חברת הכנסת הטרייה של מפלגת הליכוד האשימה את הבכירים בסביבת נתניהו על הדלפת שיחה שהתנהלה ביניהם לעיתונאי בן כספית. "אנשי נתניהו ביקשו שאהיה ממלכתית - השבתי שאין סיכוי כזה" (פוליטי)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

חברת הכנסת הטרייה של מפלגת הליכוד, טלי גוטליב, האשימה מקורבים לנתניהו בהדלפת שיחה לעיתונאי בן כספית - ועוררה מהומה בקבוצת הוואטסאפ של הסיעה.

לטענתה, צחי ברוורמן ואקי כהן הגיעו ללשכתה לפני נאום הבכורה שלה. היא סירבה לבקשתם ואז הופתעה לקבל שיחה מבן כספית עם בקשת תגובה לתוכן השיחה.

"חבריי לסיעה. צחי ברוורמן ואיקי כהן שאמורים להיות אנשי אמון של נתניהו הגיעו ללישכתי לפני נאום הפתיחה שלי וביקשו ממני להיות ממלכתית ורכב. השבתי להם שאין סיכוי כזה", כותבת גוטליב.

"קראתם נכון. חשבתי לתומי שזה יישאר בתוך הלשכה שלי לדיראון עולם, אלא שהעיתונאי בן כספית התקשר לקבל את תגובתי לתוכן השיחה, שידועה רק לי ולצמד הפקידים הללו. לא ידעתי ששוב יש הדלפה ישירה בסביבת נתניהו, לא פחות מלבן כספית".

גוטליב הוסיפה: "אני רושמת את זה כאן, כי מסתבר שמחר זה יירשם בטור של בן כספית, שהדבר נודע לו ממקור מקורב לנתניהו. אם נדמה למישהו שאני כלי משחק שיחשוב שוב. לא יאומן".

בשלב הזה השיב לה בקבוצה ח"כ דוד ביטן: "את צודקת, בושה".

מנהלת הסיעה עליזה בראשי מחקה את ההודעה של גוטליב מהקבוצה. בתגובה זעמה חברת הכנסת הטרייה וכתבה: "אל תמחקי את ההודעה עליזה. זה לא סתימת פיות כאן. רשמתי אותה פה ולא בפייסבוק מפאת כבוד הסיעה".

בראשי השיבה לה: "הקבוצה נועדה להעברת הודעות הקשורות לעבודת הסיעה. זו לא הפלטפורמה להודעות מסוג זה. אם יש למי מכם טענה כלשהיא אנא תפנו לנוגעים בדבר".

גוטליב לא נותרה חייבת, והשיבה לבראשי: "ההודעה שלי קשורה לעבודת הסיעה ומשמשת אזהרה חשובה מפני פוטנציאל מאנשים שאמורים להיות אנשי אמון. מחיקת ההודעה היא מקוממת, ומהוות סתימת פיות שאין להכיר בקבוצה הזו".

בן כספית הגיב בחשבון הטוויטר שלו: אני מניח שלא הסבירו לה שכשעתונאי מגיש לה שאילתה, היא לא אמורה לרוץ לפרסם את הסיפור שלו לפניו. בקיצור, קולגות, אין צורך לבקש ממנה תגובה להבא. גם את הכללים האלה היא באה לרסק. ועוד משהו: מעולם לא אמרתי לה שהמקור "מקורב לנתניהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר