הסקר קובע

הקרב בתוך הליכוד: אלו השרים שהציבור רוצה

נתניהו כעת מחלק את ה'עוגה' ובכירי מפלגתו מתמודדים על ראשות המשרדים הבכירים החוץ והמשפטים בדרך להקמת הממשלה החדשה (פוליטי מדיני)

(צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

לאחר שנשיא המדינה יצחק הרצוג, האריך ביום שישי האחרון את תוקף המנדט של ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו להקמת הממשלה כעת הקרב בתוך הליכוד עולה שלב כשבכירי המפלגה מתמודדים על משרות השרים הפנויות.

על פי הדיווחים, המשרדים המשמעותיים שעומדים בפני בכירי הליכוד הם משרד המשפטים ומשרד החוץ וכעת הבכירים לוחצים על נתניהו ובעצם מעכבים את הקמת הממשלה עד להסכמות בתוך המפלגה.

על פי סקר שהתפרסם הערב במהדורה המרכזית של ערוץ 14 ונערך בשיתוף מכון 'דיירקט פולס', במענה לשאלה "מי המתאים ביותר לתפקיד שר המשפטים בממשלה הבאה?" 60% מהנשאלים השיבו כי יריב לוין הוא המתאים ביותר לתפקיד, רק 16% השיבו כי אמיר אוחנה הוא המתאים ביותר לתפקיד ואילו דודי אמסלם זכה ל-12% בלבד.

12% נוספים מהנשאלים השיבו כי אף אחד מהם לא מתאים לתפקיד.

במענה לשאלה "מי המתאים ביותר לתפקיד שר החוץ בממשלה הבאה?" 34% מהנשאלים השיבו כי אמיר אוחנה הוא המתאים ביותר לתפקיד, כשמיד אחריו השגריר לשעבר רון דרמר עם 33%.

12% חושבים כי דווקא יריב לוין הוא המתאים ביותר לתפקיד ואילו 11% בלבד אומרים כי ישראל כ"ץ, שר החוץ לשעבר, הוא המתאים ביותר לתפקיד. 10% נוספים מהנשאלים השיבו כי אף אחד מהם לא מתאים לתפקיד.

כך נראה שמבחינת הציבור יריב לוין אמור להיות שר המשפטים ואילו אוחנה שר החוץ, כרגע לא ברור האם נתניהו יתחשב בסקרי דעת ציבור בהחלטתו זו,

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר