עימות נוסף

איתמר בן גביר נגד המפכ"ל שבתאי: רוצה למנוע את הבזבוזים שלו

השר המיועד ביקר את המפכ"ל בשיחות סגורות: "דרש ארבעה מסוקי בלאק הוק כדי שגם ישרתו אותו. למה לבזבז?" • בכירים במשטרה: "שבתאי צריך להתפטר כדי לשמור על כבוד המשטרה" (חדשות, משטרה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
בן גביר ושבתאי, אתמול בכנסת (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

שעות לאחר הסערה בדיון בוועדה לתיקון חוק פקודת המשטרה, השר לביטחון לאומי המיועד, איתמר בן גביר התבטא אמש (חמישי) בשיחות סגורות: "המשטרה לא רוצה שאשלוט בתקציב שלהם. אני מתעקש לשלוט בו כדי למנוע בין היתר את הבזבוזים של המפכ"ל".

על פי הדיווח של העיתונאי אמיר אטינגר בישראל היום', בשיחות הסגורות הוסיף בן גביר כי הוא למד לעומק את תקציב המשטרה: "המפכ"ל דרש ארבעה מסוקי בלאק הוק כדי שגם ישרתו אותו. עם כל הכבוד, אין בזה צורך, הוא יכול לנסוע ברכב, הוא לא צריך מסוק. יש עוד הרבה בזבוזים, אני מעדיף את הכסף הזה להעלאת משכורות לשוטרים, לתחנות משטרה".

באותן שיחות סגורות טען בן גביר: "בלאק הוק עולה סביב 12 מיליון דולר, יש גם מסוקים זעירים בעלות שני מיליון שקלים, אם המפכ"ל רוצה לטוס, הוא יכול לקנות אותם, אבל למה לבזבז?"

מנגד, בכירים במשטרה אמרו לעיתון כי על המפכ"ל להתפטר. דברים אלה מגיעים לאחר שבשבוע שעבר מפכ"לים וניצבים לשעבר קראו לשבתאי לעזוב את תפקידו, כדי "לשמור על כבוד המשטרה".

שבתאי הצהיר אמש בוועדה בכנסת שהשינוי צריך להיות מדורג. הוא הדגיש: "לא היו מקרים שבהם השר ביקש לממש את מדיניותו ולא היה מענה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר