שינוי בנוסח

יו"ר יהדות התורה בפניה לבן גביר: למחוק את הכתובת של המשרדים מהבלאנק הרשמי

גולדקנופף היסב במכתבו את תשומת ליבו של השר מעוצמה יהודית לכתובת משרדו השוכן בירושלים, שם נכתב בתחתית הבלאנק הרשמי "קרית הממשלה מזרח ירושלים" (פוליטי, אקטואלי)

איצלה כץ | כיכר השבת |
שר השיכון מאגף מימין. גולדקנופף (צילום: יונתן זינדל/פלאש 90)

פוזל למצביעי הימין? יושב ראש מפלגת יהדות התורה, ושר השיכון והבינוי חבר הכנסת יצחק גולדקנופף פנה במכתב רשמי ליו"ר עוצמה יהודית השר לביטחון לאומי חבר הכנסת איתמר בן גביר במטרה לשנות את הכתובת המצויינת על ה'בלאנק' - הנייר הרשמי של המשרדים של שניהם השוכנים בירושלים ועליהם צויין כי כתובת המשרדים הינה ב"קרית הממשלה במזרח ירושלים".

לדברי גולדקנופף, "ירושלים המאוחדת אחת היא ואין זה דבר פעוט שנייר ממשלתי רשמי, ינציח את חלוקת העיר דה פקטו. מה לנו כי נלין על מדינות אחרות בעולם שלא מכירות בריבונותינו על כל ירושלים עיר הקודש, בשעה שבנייר רשמי של ממשלת ישראל עיר הבירה מחולקת למזרח ומערב?" תמה גולדקנופף.

"בקשתי" ממשיך גולדקנופף, "כי תיאותו להצטרף אליי לתיקון העיוות, ולקבוע כי מעתה ייכתב בניירת הרשמית ובאתר המשרד - 'קרית הממשלה מנחם בגין ירושלים' " מסיים דולגקנופף את מכתבו. יצויין, כי גולדקנופף שלח א המכתב גם לשר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס מהליכוד, שמשרדו שוכן גם בקרית הממשלה ברחוב מנחם בגין בעיר.

המכתב ששלח שר השיכון החדש (לפי סעיף 27א לזכויות יוצרים)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר