במשרד ראש הממשלה

שלושה נהגים שעבדו עם בנט ולפיד - הוזזו מתפקידם

שלושה נהגים שעובדים במשרד ראש הממשלה ושימשו גם את נפתלי בנט ויאיר לפיד - הוזזו מתפקידם; הסיבה: אין לנתניהו עוד אמון בהם (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

שלושה נהגים שעובדים במשרד ראש הממשלה ושימשו את נפתלי בנט ויאיר לפיד הוזזו מתפקידם וכעת מחפשים להם עבודה אחרת. הסיבה: הם לא נתפסים עוד כאנשי אמון.

לפי הדיווח של איתמר אייכנר ב-ynet, השלושה עובדים שנים ארוכות כנהגים בשיירת ראש הממשלה ושירתו תשעה ראשי ממשלה, בהם בנימין נתניהו, בעבר.

השלושה זומנו למנהלת משאבי אנוש במשרד רוה"מ ושם הודיעו להם כי לא ישמשו עוד כנהגים של רוה"מ, מאחר והם נהגו אצל בנט ולפיד הרי שאין לנתניהו עוד אמון בהם.

ב-ynet ציטטו "גורמים ששוחחו עם השלושה", שסיפרו כי "הנהגים מרוסקים לגמרי. הם אנשים מבוגרים שמפרנסים משפחות עם הרבה ילדים. מדובר בנהגים מבצעיים ומנוסים, שההכשרה שלהם עלתה למדינה מיליונים. הם עברו הכשרות בחו"ל. אלה נהגים כשירים, עם סיווג ביטחוני גבוה ועם הרבה ותק וניסיון, ששירתו תשעה ראשי ממשלה מאז יצחק שמיר, כולל את בנימין נתניהו. הם קיבלו מכתבי שבחים מכל ראשי הממשלה, כולל מנתניהו".

עורכת הדין סיגל פעיל שמייצגת את הנהגים אמרה ל-ynet כי "מדובר בנהגים ותיקים, מנוסים ונאמנים. כולם מפרנסים ובעלי משפחות. כולם זכו רק לשבחים מכל ראשי הממשלה שנהגו עד היום, במשך עשרות שנים, לרבות ראש הממשלה נתניהו. הדין הישראלי אינו מאפשר פגיעה כל כך אנושה בעובדים כאלה ללא כל סיבה, ולו הפעוטה ביותר. אנו מקווים שהנהגים יוחזרו לתפקידיהם מיד". עו"ד פעיל פנתה למשרד רוה"מ בדרישה לבטל את הדחתם.

ממשרד ראש הממשלה נמסר בתגובה: "הנהגים שנוהגים את ראש הממשלה נתניהו מלווים אותו שנים רבות. תפקיד נהג ראש ממשלה הוא רגיש וזכותו של ראש הממשלה לבחור מי יהיו איתו ברכב. ככלל, עם חילופי הממשלה, הסתיים תוקפן של משרות האמון והן תיבחנה מחדש בזמן הקרוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר