עוכבו חשודים נוספים

"התפתחות משמעותית"; רמי גרינברג זומן שוב לחקירה

ראש עיריית פתח תקווה החשוד בביצוע עבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים, רישום כוזב במסמכי תאגיד, הלבנת הון ועבירות על פי פקודת מס הכנסה וחוק מס ערך מוסף, זומן הבוקר שוב לחקירה עם חשודים נוספים (חדשות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
להב 433 ורמי גרינברג (צילום: פלאש 90 ובאדיבות המצלם)

לפני כחצי שנה שוחרר ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג למעצר בית - שבוע אחרי שנעצר ולאחר מכן שב לפעילות רגילה, כעת הוא זומן שוב לחקירה יחד עם חשודים נוספים.

חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 זימנו הבוקר (שלישי) את ראש העיר ועיכבו חשודים נוספים המעורבים על פי החשד בביצוע עבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים, רישום כוזב במסמכי תאגיד, הלבנת הון ועבירות על פי פקודת מס הכנסה וחוק מס ערך מוסף.

חקירת המשטרה הגלויה החלה כזכור בחודש אוגוסט האחרון בעקבות חשד כי במהלך מערכת הבחירות לרשויות המקומיות שנערכו בשנת 2018, בעלי עניין העבירו כספים, בסך מאות אלפי ש"ח, לקמפיין הבחירות של המועמד דאז לראשות העיר ובתמורה לכך, הבטיח להם האחרון, שיפעל לקידום ענייניהם הכלכליים, לאחר היבחרו.

הבוקר כאמור ובעקבות התפתחויות משמעותיות בחקירה, זומן ראש העיר לחקירה ועוכבו חשודים נוספים לחקירה במשרדי היחידה.

החקירה מתנהלת בשיתוף יחידת יהלום של רשות המיסים ומלווה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל מקום בו יעלה חשד לשחיתות ציבורית, הפוגעת בסדרי שלטון ותבצע חקירה במטרה לחשוף תהליכים פסולים, להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם העבריינים", נמסר ממשטרת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר