התירוץ - בגלל ההפגנות

בעיצומה של השבת: קבלן ערך שיפוץ בביתו של ראש הממשלה בשכונת רחביה

לא לומדים לקח? למרות שרוב הממשלה בראשה עומד היום נתניהו היא מסורתית, במהלך השבת האחרונה בוצעו שיפוצים באזור הבית בו מתגורר ראש הממשלה | במשרד ראש הממשלה הגיבו, כי לא הייתה ברירה, אך יותר מעניין מה תהיה התגובות של חברי הממשלה החרדיים והדתיים - "השותפים הטבעיים" של נתניהו (חדשות בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
השיפוצים ליד מעון ראש הממשלה (צילומסך: כאן 11)

ממשלה מסורתית? במהלך השבת בוצעו מספר עבודות במעונו - ברחוב עזה, של ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים, שם כרגע מתגורר נתניהו.

על פי הדיווח הערב (מוצ"ש) בכאן חדשות, ראש הממשלה מתגורר במעונו הפרטי שברחוב עזה בירושלים, בשל השיפוצים הנערכים בימים אלו במעון הרשמי שברחוב בלפור המפורסם בירושלים.

על פי התיעוד שאף פורסם בדיווח, במהלך השבת נעשו עבודות במעונו על ידי קבלן פרטי שככל הנראה הוזמן על ידי משרד ראש הממשלה.

השיפוץ כלל הצבת גדרות גם בבית וגם במדרכה מעבר לכביש - כל זה נעשה במהלך השבת.

במשרד ראש הממשלה הגיבו ואמרו: "במסגרת ההערכות האבטחתית הנדרשת לקראת ההפגנה המתוכננת להתקיים במוצאי השבת בקרבת בית ראש הממשלה, בוצעו עבודות באזור על ידי קבלו בהתאם להנחיות של שב"כ. העבודות בוצעו במועד זה במטרה לצמצמם ככל הנראה את הפגיעה של התושבים באזור".

אין זו הפעם הראשונה שנתניהו בשבתו על כס ראש הממשלה מזמין לביתו אנשי מקצוע שיעשו עבודות בשבת. בעבר אף פורסם, כי גברת נתניהו הזמינה חשמלאי ביום כיפור למעון ראש הממשלה.

בדו"ח מבקר המדינה בעבר אף עלה כי בשנת 2009 זומן חשמלאי, חבר מרכז הליכוד, למעון הפרטי כמעט בכל סוף שבוע, לרבות כאמור ביום כיפור.

כעת, למרות התירוץ שסיפקו בלשכת נתניהו לעבודות דווקא בשבת, יהיה מעניין איך השותפים הטבעיים של נתניהו - המפלגות החרדיות והדתיות יתייחסו לחילול שבת הפומבי שבוצע כאמור בעיצומה של השבת האחרונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר