"אין תחום שבו לא נדרש תיקון"

ח"כ אברהם בצלאל מונה לעמוד בראשות ועדה חדשה

ח"כ אברהם בצלאל מש"ס מונה לעמוד בראשות הוועדה המיוחדת לצמצום פערים חברתיים בפריפריה | "כמעט ואין תחום שבו לא נדרש תיקון", אמר, "נעבוד קשה כדי להביא בשורות לציבור" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב)

הוועדה המיוחדת לצמצום פערים חברתיים בפריפריה אישרה לפני זמן קצר (שלישי) את המלצת ועדת הכנסת למנות את ח"כ אברהם בצלאל (ש"ס) לעמוד בראשה. בפתח הדיון בירך יו"ר ועדת הכנסת ח"כ אופיר כץ על הקמת הוועדה והדגיש את חשיבותה, לאחר מכן קיים כץ הצבעה על המינוי.

לאחר אישור המינוי, אמר ח"כ בצלאל: "אני מודה על הזכות לעמוד בראשות הוועדה הזאת. תנועת ש"ס חרתה על דיגלה את הנושאים החברתיים ואין חברתי יותר מצמצום פערים. ניתן להצביע על הבדלים מהותיים בין מרכז לפריפריה- החברתית והגיאוגרפית כאחד. כמעט ואין תחום שבו לא נדרש דיון ותיקון. נעבוד קשה ונעשה כמה שיותר כדי לצמצם את הפערים בחינוך, בבריאות ובכלל התחומים. נעבוד לצד ועדות אחרות ובתיאום עמן במטרה להביא בשורות לציבור. תודה על הבחירה ובעזרת השם נעשה הרבה דברים טובים ביחד".

יו"ר הכנסת ח"כ אמיר אוחנה אמר: "אחד היעדים שלנו כשלטון הוא לצמצם את הפערים בחברה, כי ככל שהפערים מעמיקים נוצר קיטוב, אין סולידריות ואין אחווה וזה לא מתכון בריא לניהול מדינה. על פי מדד ג'יני אנחנו במגמת שיפור אבל יש עוד מה לעשות. מהיכרותי הקצרה עם יו"ר הוועדה הבנתי שמדובר באדם עם אהבה ורגישות מיוחדת לנפש האדם. תחושת אי שוויון ופער היא תחושה קשה מאוד בנפש, ואני בטוח שאתה תצליח לדון בנושאים הרגישים האלה ולהביא מזור ואת כל הטוב שיש לישראל להציע לכמה שיותר מאזרחיה, גם לאנשים שמרגישים לפעמים נזנחים. המשימה שהוטלה על כתפיך הרחבות היא חשובה, אני בטוח שתעמוד בה ושתעשה את זה בחדוות עשייה גדולה".

ח"כ ינון אזולאי בירך גם הוא את היו"ר הנכנס: "מי שמכיר את אברהם יודע שהוא איש של אנשים, תראה אותו בכל מקום ובמקומות הכי לא צפויים. זה מגיע מהתנועה ומהבית. אין פנייה שלא מקבלת אצלו מענה. אני חושב שלנו כתנועה זו גאווה שאברהם עומד בראש ועדה כל כך חשובה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר