סרב להתנצל וסולק בכוח

מהומה במליאה: ח"כ עופר כסיף קרא למרי אזרחי וגורש מהדוכן | צפו

הח"כ הפרובוקטיבי מהרשימה הערבית, עלה לנאום וקרא במהלך דבריו למרי אזרחי נגד הממשלה, סגן היו"ר ביקש ממנו לחזור בו, לאחר שסירב, הוא התבקש לעזוב את הדוכן, הוא שוב סירב ופונה בכוח • צפו (כנסת TV)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
כסיף מסולק מהדוכן (צילום: ערוץ כנסת)

חבר הכנסת עופר כסיף נאם במהלך הלילה (שלישי) הארוך בכנסת וקרא למרי אזרחי נגד הממשלה, סגן יו"ר הכנסת חה"כ ניסים ואטורי, הוריד אותו מהדוכן.

ח"כ כסיף התבטא כאמור בצורה חריגה וקרא למרי אזרחי נגד הממשלה המכהנת. והוא אף קרא לחברי הממשלה 'פשיסטים'.

סגן יו"ר הכנסת, ח"כ ניסים ואטורי, שניהל באותה עת את דיוני המליאה, ביקש מח"כ כסיף לחזור בו מדבריו, לאחר שסרב, הורה לו ואטורי להפסיק את נאומו ולרדת מהדוכן.

כסיף סירב לרדת, סדרני הכנסת הוזעקו ע"י סגן היו"ר, והורידו את כסיף מדוכן הנואמים. סגן יו"ר הכנסת ניסים ואטורי מסר לגבי האירוע: "במשמרת שלי, לא אתן לנצל את בימת הכנסת לפגוע במדינת ישראל ובסמליה".

ח״כ כסיף הגיב: "הפאשיזם הישראלי כבר כאן, לא פלא שמי שדוחף וממהר להפיכה משטרית ודיקטטורה תחת הכותרת ״רפורמה משפטית״ לא מכיר את ה א׳ ב׳ של תקנון הכנסת. זה לא ייגמר בהורדה מכוח מבימת המליאה -בניגוד לחוק. הם לא ינוחו עד שישתיקו כל קול מחאה וידכאו כל מרחב דמוקרטיה; כך נראית דיקטטורה. שביתה כללית היא הכלי שיעצור את הדהירה לשלילת כל החירויות שלנו וכך נעשה! ב-13.2 נשבית את הדיקטטורה; מרי אזרחי עכשיו, לפני שיהיה מאוחר מידי".

צפו בתיעוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר