סגירת התאגיד

עימות בליכוד: "לאבא יש תוכניות בשבילך, חבל להרוס לו"

יאיר כץ, מהאנשים החזקים בליכוד ובנו של השר חיים כץ תקף את רצונו של שר התקשורת לסגור שלוש תחנות רדיו בתאגיד: "מי שרוצה לדאוג לעובדים לא זורק אותם לרחוב". שר התקשורת קרעי ענה: "מי הוא בכלל?" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר ועד עובדי התעשייה האווירית יאיר כץ, בנו של השר חיים כץ, מתנגד ליוזמה החדשה של שר התקשורת שלמה קרעי לסגור שלוש תחנות רדיו בתאגיד השידור הציבורי ''כאן'', צעד שעלול להוביל לפיטורי עשרות עובדים.

"זו לא רפורמה", תקף יאיר, "זה פירוק. מי שרוצה לדאוג לעובדים לא סוגר תחנות רדיו וזורק אותם לרחוב. נמשיך להשמיע את קול העובדים למען כל העובדים".

שר התקשורת השיב היום בציוץ בחשבון הטוויטר שלו: "הוא מתנגד לרפורמה המשפטית והוא מתנגד לרפורמה בתקשורת. ‏והשאלה הגדולה היא מי שואל אותו בכלל? בקמפיין שלו לראשות ההסתדרות, החליט כץ הבן להתחנף לאליטה, לעשות סיבוב על עובדי התאגיד ולרמוס את מצביעי הליכוד המודרים במשפט ובתקשורת. ‏לאבא יש תוכניות בשבילך בליכוד, חבל להרוס לו אותן".

אתמול פורסם בוויינט כי שר התקשורת מעוניין לסגור שלוש תחנות ולהעביר את התדרים לשימוש פרטי, וההחלטה, כך על פי הערכות של גורמים המעורים בפרטים, "עלולה להוביל לפיטורים של עשרות מעובדי הרדיו בתאגיד".

גורמים במשרד התקשורת הגיבו: "המסר אצל השר קרעי הוא שלא משנה מה יקרה בתאגיד ומה השינויים שיתבצעו, הוא ידאג לעובדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר