ח"כ מהליכוד:

"בסוף נגיע לעמק השווה; מה המחיר שנשלם עד לשם?"

דני דנון, שחתם עם חברי המחנה הממלכתי על קריאה להידברות, חושף כי הוא "מנהל שיח עם חברים באופוזיציה, יש נושאים שאפשר להגיע לגביהם להסכמה רחבה" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

חבר הכנסת דני דנון מהליכוד התייחס הבוקר (שישי) לקריאות להידברות על הרפורמה המשפטית שמקדמת הממשלה ואמר כי "אני מנהל שיח עם חברים באופוזיציה, יש נושאים שאפשר להגיע לגביהם להסכמה רחבה".

"לצערי הגענו למצב שהלהבות הולכות וגבוהות מיום ליום", הוסיף דנון בריאיון ב"סיכום השבוע" עם ניסים משעל ב-103FM.

"אני אגיד לך למה אני בסוף אופטימי - מי שמאמין ברפורמה מבין שלא מספיק לקבל תמיכה בכנסת. יש לנו את הרוב, ויהיו 64 אצבעות בעד הרפורמה, אבל צריך לקבל תמיכה ציבורית רחבה ואת זה עושים על ידי שיח ועל ידי הידברות"

דנון הוסיף כי "אני מאמין שבסופו של דבר נגיע לעמק השווה. יש מאמצים, אבל השאלה הגדולה היא מה המחיר שנשלם עד שנגיע לשם. באתי ואמרתי מההתחלה: חברים, אנחנו נגיע, הרפורמה תעבור, אולי לא במאה אחוז כמו שאנחנו רוצים. אני מוטרד מהמחיר ולכן אני קורא להידברות".

יצוין כי דנון חתום יחד עם חברי הכנסת יולי אדלשטיין מהליכוד וגדי איזנקוט וחילי טרופר מהמחנה הממלכתי, שהצהרה בה קראו להיענות להזמנת נשיא המדינה לקיים דיון על בסיס עקרונות המתווה שהציע.

"אין לנו כל ספק כי על אף שהמחלוקות קשות, חובה עלינו לפעול בכל דרך להגעה להסכמות רחבות. חובה על כולנו כנציגי הציבור ונבחריו, לפעול לאלתר ליישוב המחלוקות ולהשגת הסכמות ובעיקר לעצור את סכנת ההתפרקות הרובצת לפתחנו כחברה וכמדינה", כתבו בהודעה.

"מדינת ישראל, מתמודדת בימים אלה מול אתגרים רבים ומורכבים בתחומי החברה, הכלכלה ומעמדה הבין לאומי וניצבת מול פיגועים קשים ואתגרים ביטחוניים חמורים מאי פעם. מעל כל אלה מרחפת, כצל קודר, המחלוקת הקשה הקורעת ומפלגת את הציבור בישראל באשר להצעות השונות שעניינן מערכת המשפט. חובה עלינו לפעול להגעה להסכמות רחבות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר