עולה להתקפה

הרמטכ"ל לשעבר: 'נתניהו לא פטריוט ישראלי, לוין - רובוטריק'

הרמטכ"ל לשעבר, דן חלוץ, במתקפה חריפה על ראש הממשלה ושר המשפטים בשל הרפורמה המשפטית: "נתניהו לא פטריוט ישראלי יותר. הוא ישראלי אבל מבחינתו שתלך המדינה" • 'הליכוד': "לאן נעלמה מערכת אכיפת החוק?" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
דן חלוץ (צילום: תומר נויברג/פלאש90)

דן חלוץ, הרמטכ"ל לשעבר, במתקפה חריפה על ראש הממשלה ושר המשפטים בשל הרפורמה המשפטית: "נתניהו לא פטריוט ישראלי יותר. הוא ישראלי אבל מבחינתו שתלך המדינה".

דברי חלוץ בריאיון לירון אברהם באירוע בראשון לציון: "נתניהו לא פטריוט ישראלי יותר. הוא ישראלי אבל מבחינתו שתלך המדינה. אשתו אמרה את זה ב-99 ומאז זה רק הלך ומעצים. גם היטלר אמר ב-1920 אבל הוא נהיה שליט רק ב-1933. מה זה קשור? אני לא משווה בינו לבינו אבל להגיד לי שמשהו נאמר ב-99 הוא לא רלוונטי? זה מאוד רלוונטי. כל ההתנהלות מוכיחה שזה מאוד רלוונטי. ההתנהלות של נתניהו היום מוכיחה שהוא לא פטריוט ישראלי".

"אנחנו נגביר את המחאה עד שנצליח לשכנע", הוסיף חלוץ: "אני לא מקנא בשוטרים וליבי צר על כל אירוע שבו הם נאלצים לפנות כוח. ואני מבין אותם, הם צריכים לפנות את כביש איילון ואנחנו רוצים לסגור את איילון. למה? דגל הממשלה הזו היה משילות. הם לא מושלים כשכבישים סגורים, כשהרכבות נוסעות והפקקים בעיצומם. בן גביר זה תינוק שנשבה בחנות צעצועים. מי זה האיש הזה?".

חלוץ תקף את שר המשפטים יריב לוין: "יריב לוין הוא רובוטריק, אין לו שום מבע בפנים. הוא אומר שהוא מוכן לדבר אבל לא מוכן לעצור את התהליך".

בליכוד השיבו אש והגיבו: "דן חלוץ, שספסר במניתיו ערב מלחמת לבנון השנייה, מאשים בחוסר פטריוטיות את רה״מ נתניהו, אח שכול, לוחם ומפקד בסיירת מטכ״ל שנפצע במבצע סבנה לחילוץ בני ערובה.

אחרי שרונן צור ותא״ל במיל׳ אסף אגמון השוו את רה״מ ורעייתו לזוג צ׳אוצסקו, שהוצאו להרוג מול כיתת יורים, דן חלוץ "ממשיך בקו ההסתה ההזוי והמסכון ומשווה את רה״מ נתניהו להיטלר. אלה הסתות גלויות לרצח. לאן נעלמה מערכת אכיפת החוק?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר