במשטרה נערכים

מארגני המחאות הודיעו: יום חמישי - 'יום הזעם' ברחבי הארץ

לאחר ההפגנות ההמוניות אמש ברחבי הארץ, מארגני המחאות נגד רפורמת המשפט הודיעו כי יקיימו הפגנות גם ביום חמישי הקרוב: "נבלום בגופנו ובנפשנו את הרס הדמוקרטיה" (חדשות)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
המחאות בתל אביב, אמש (צילום: חיים גולדברג)

יום הזעם השני: מארגני המאבק ברפורמה המשפטית, שמקדמים השר יריב לוין וח"כ שמחה רוטמן, הודיעו אמש (מוצ"ש) בהפגנה המרכזית ברחוב קפלן בתל אביב כי ביום חמישי הקרוב יערכו את "יום ההתנגדות לדיקטטורה".

מארגני המחאות עדכנו כי: "במהלך היום יתקיימו מאות מחאות ברחבי הארץ נגד חקיקת הדיקטטורה. בין הצעדים: צעדות, מחאות, הפגנות ושיבושים ברחבי הארץ כפי שהתקיימו ביום רביעי האחרון וצעדי מחאה חדשים".

ממארגני המחאות נמסר: "ככל שהממשלה תדרוס אנחנו נתגבר ונשמור על הדמוקרטיה הישראלית. נבלום בגופנו ובנפשנו את הרס הדמוקרטיה הישראלית".

כזכור, אלפי מפגינים נגד הרפורמה המשפטית פרצו אמש את המחסומים שהציבה המשטרה בסמוך לכביש איילון והצליחו לחסום את הכביש. ארבעה מפגינים נעצרו.

במשטרה טענו: "במשטרה עדכנו: "המתפרעים שנבלמו ברמפה במחלף השלוש לכיוון דרום, שינו כיוון והחלו להתעמת עם כוח השיטור בחסימה לכיוון צפון. כוח משטרה בלם אותם".

מוקדם יותר אמש, במהלך הערכת מצב במחוז תל אביב התבטא המפכ"ל: "אנחנו מנסים לאפשר את המחאה ככל שניתן בתל אביב, ירושלים ומקומות נוספים בארץ. גם לזכות המחאה והדמוקרטיה יש גבולות ובמסגרת זו אנחנו מצפים מכולם לכבד אותם".

שבתאי הדגיש: "לא נגבה ונזליזם, חסימת עורקים ראשיים שישבשו את התנועה ובטוח לא נקבל תקיפת שוטרים. במצב כזה אין לי ספק שנפעיל את כל היכולות שמותרות לנו על פי חוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר