"לנקות פולטיזציה"

בן גביר טען: מפגינים מתכננים לרצוח אותי או את נתניהו • המשטרה: "אין מידע כזה"

השר לביטחון לאומי טען בריאיון הבוקר כי "יש אנרכיסטים בשמאל שמזמן עברו את הקו האדום ומתכננים לרצוח אותי או את ראש הממשלה" • גורמים במשטרה דחו את הטענות ואמרו: "נדהמנו. אין מידע כזה" (פוליטי)

(צילום: תומר נויברג, יונתן זינדל פלאש 90)

אחרי ריאיון הבוקר ל'רשת ב'' בו השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר טען כי "יש אנרכיסטים בשמאל שמזמן עברו את הקו האדום ומתכננים לרצוח אותי או את ראש הממשלה", גורמים במשטרה דוחים את הטענות.

מקורות בכירים במודיעין אומרים ל-N12 כי השר בן גביר לא חשוף לחומרי שב"כ ובצמרת המשטרה אמרו: "נדהמנו לקרוא את דברי השר, אין ברשות המודיעין המשטרתי כל מידע שמצביע על כוונת מפגינים לרצוח אדם כלשהו. לפי בדיקה שעשינו עם המקבילים בשב"כ גם להם אין מידע כזה".

בתגובה אמר השר לביטחון לאומי: "אני נדהם נוכח תדרוכים של גורמים עלומים במשטרה, מתכחשים לאזהרות המודיעיניות החמורות שמונחות על שולחננו יום יום ובאות לידי ביטוי גם בהגברת האבטחה על נציגי ציבור ספציפיים. יש לנקות כל פוליטיזציה מעבודת המשטרה המקצועית, ראינו למה הדבר גורם בחיל האוויר."

בריאיון לרשת ב' אמר בן גביר: "אסור להכליל, רובם אנשים טובים ונקיים, אבל יש מתוכם אנשים שמתכננים את הרצח הבא, שאומרים שצריך להוריד את בן גביר, את שרה נתניהו, לרצוח את בנימין נתניהו. אני רואה את חומרי המודיעין".

"זה אמנם בשוליים, וטוב שזה שם", הדגיש בן גביר והוסיף: "אבל יש אנרכיסטים מהשמאל שעברו מזמן את הקו האדום. זכות המפגינים להפגין, מותר להם לצעוק. אבל הם עושים טעות כשהם מחבקים אותם. אסור לחבק אנרכיסטים".

השר לביטחון לאומי הוסיף: "אני מקשיב לאלה שצועקים מדם ליבם. אבל לא לאלה שצועקים 'בן גביר מת' ואלה שרוצים לעשות לינץ' בשרה, אלה שמרימים יד".

"תדמיין שבמספרה לא הייתה שרה נתניהו, אלא הייתה ליהיא לפיד או גילת בנט, שנינו יודעים שההתייחסות הייתה שונה. מותר להם לצעוק - אסור להם לצור על מספרה. זה אמנם בשוליים אבל אני אומר לך שאני רואה חומרי מודיעין ויש מזמן אנרכיסטים מהשמאל שעברו את הקו האדום - וצריך גם לטפל בהם".

יו"ר האופוזיציה לפיד תקף ואמר כי בן גביר הוא "שקרן מסית" ואמר קודם לכן: "ליצן הטיקטוק המציא שהוא מסתכל במסכים ונותן הנחיות, הבוקר הוא כבר התחיל להמציא "חומרי מודיעין" שאינם קיימים. זה לא רק מגוחך, זה גם מסוכן".

יו"ר המחנה הממלכתי גנץ קרא לפטר את בן גביר: "קורא לנתניהו לפטר את בן גביר לפני שיהיה מאוחר מדי. מי שעסק בטרור במקום להתגייס, עושה דה לגיטימציה למפגינים הפטריוטים. בן גביר והמסיתים הם הדלק של הסרבנות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר