בפנייה ליועמ"שית

בני גנץ: "חייבים לאסור על בן גביר להיכנס לחפ"ק המשטרתי"

"אבקשך בבהילות ובדחיפות לאסור את כניסתו של השר לביטחון לאומי לחפ"ק המשטרתי", כתב היום חבר הכנסת בני גנץ ליועצת המשפטית לממשלה (חדשות משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
חבר הכנסת בני גנץ (צילום: Oren Ben Hakoon/Flash90)

בעקבות הטענות של השמאל, כי השר לביטחון לאומי בן גביר, נותן הוראות לשוטרים איך לפעול בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית, חבר הכנסת בני גנץ, כתב היום (חמישי) מכתב ליועצת המשפטית לממשלה.

גנץ פנה ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה, בבקשה להתערבותה הדחופה במניעת מעורבותו של השר בן גביר בהחלטות המבצעיות הנוגעות לניהול הפגנות השמאל.

במכתבו מציין גנץ: "בחודשים האחרונים אנו עדים למחאה ציבורית רחבה הנוגעת לחקיקה שמקדמת הממשלה בנושא מערכת המשפט. המחאה מתקיימת כשברקע מסע דה לגיטימציה שמנהלים חברי כנסת ושרים, ובהם גם השר לביטחון לאומי שעושה שימוש פוליטי במשטרת ישראל ובמתקניה. השר בן גביר מכנה את המפגינים אנרכיסטים ומחלק הוראות למפקדי המשטרה באופן אסור".

המכתב של גנץ

"אבקשך", כתב עוד גנץ במכתבו: "בבהילות ובדחיפות לאסור את כניסתו של השר לביטחון לאומי לחדר הפיקוד הקדמי של המשטרה במהלך המחאות היום, ולהורות לו, לעמוד בהנחיות החוק, ולהסיר ידיו ממעורבות ומתן הנחיות למפכ"ל המשטרה ולמפקדיה בכל הנוגע להפגנות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר