לאחר שהודח

חה"כ לשעבר יאיר גולן ממשיך להסית: "נמאס לי לממן חרדים"

מי שהיה סגן הרמטכ"ל והשווה תהליכים במדינת ישראל לגרמניה הנאצית, מסביר על מה נאבקים מתפרעי השמאל: "נמאס לי להילחם על ההתנחלויות ולממן את החרדים" (פוליטיקה, חדשות)

איצלה כץ | כיכר השבת |
להסתה יש מחיר כי אין לקוחות. יאיר גולן (צילום: יונתן זינדל/פלאש 90)

הכה בחרדים והצל את המדינה: אחרי שהפסיד בקרב על ראשות מפלגה שלא עברה את אחוז החסימה, מוצא לנכון סגן הרמטכ"ל לשעבר יאיר גולן להסביר בראיון אותו העניק הבוקר (חמישי) ל'מאקו', עבור מה מוחים כבר 8 שבועות ברצף אלפי אנרכיסטים בתל אביב, בירושלים ונתב"ג: "נמאס לנו לממן את ההתנחלויות ואת החרדים שלא יוצאים לעבוד".

מבחינת יאיר גולן, הרפורמה היא אף לא תירוץ להשתוללויות ברחובות. "הציבור אומר דבר פשוט: נמאס לי להילחם, להקיז את דמי ולממן בכספי מפעל התנחלויות שאני לא מסכים איתו, נמאס לי לממן חרדים שלא מוכנים לצאת לעבוד ואני צריך לממן אותם ולהגן עליהם".

גולן לא שוכח את נתניהו: "נמאס לי להגן על מושחתים שחוגגים על הקופה הציבורית. תראו את ראש הממשלה במסע התענוגות ברומא. נמאס לנו, אנחנו פשוט לא מוכנים להמשיך ולשאת בעול הזה".

גולן הסביר גם שההפגנות הן המשכן הישיר של מחאות ה-"רק לא ביבי": "אנחנו לא מוכנים להשתתף בחגיגה המושחתת הזאת שכל כולה נועדה להגן על ראש ממשלה שנאשם בפלילים ולאפשר לשר שישב בכלא לחזור ולשאת במשרות ציבוריות. אנחנו לא מוכנים לשוד הקופה הציבורית".

גולן שנשאל על אלימות המפגינים והצורך של המשטרה לפזר אותם באמצעים לפיזור הפגנות בכוללים גם פרשים ורימוני הלם, בחר לתקוף את המשטרה תוך שהוא מכחיש כי המפגינים התפרעו: "אלימות בהפגנות? אלה האנשים הכי מתונים, הכי נורמטיביים, הכי שומרי חוק. לתיאורים האלה אין שום אחיזה במציאות".

כזכור, בשבוע שעבר קרא יאיר גולן לאלפי אנשים לבוא לכיכר המדינה שם הסתפרה רעיית ראש הממשלה הגב' שרה נתניהו. גולן ספג ביקורות עזות על הילדותיות שהתגלמה בסרטון המרושע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר