ומה חושבים על היועמ"שית?

סקר: מצביעי לפיד וגנץ בעד כניסה לממשלה, כדי לעצור את החקיקה

בסקר חדש שפורסם הערב נשאלו העונים, האם הם סבורים שכדי לעצור את החקיקה, על גנץ ולפיד להיכנס לממשלה, הרוב ענו שכן | בנוסף, נשאלו העונים מה הם חושבים על תפקודה של היועצת המשפטית לנוכח הסערות האחרונות (חדשות פוליטי)

דוד הכהן | כיכר השבת |
לפיד וגנץ (צילום: אוליבר פיטוסי - פלאש 90)

בסקר מעניין שפורסם הערב (ראשון) בערוץ 13 על ידי הסוקר קמיל פוקס, התבקשו העונים לענות על מספר שאלות הנוגעות לרפורמה המשפטית.

בשאלה הראשונה התבקשו המשיבים - שהצביעו בבחירות האחרונות למפלגות כחול לבן והמחנה הממלכתי לענות האם הם היו מוכנים שהמפלגות להם הם הצביעו ייכנסו לממשלת נתניהו.

על פי התוצאות מתברר, כי 47% מהמשיבים מתנגדים למהלך, ולעומתם 41% תומכים בצעד שכזה. בקרב מצביעי יש עתיד ישנה תמיכה של כ-58% לכניסה של לפיד לממשלה, ואילו מצביעי 'המחנה הממלכתי' יש 66% שתמוכים בכניסה לממשלה.

בנוגע להדחת מפקד מחוז תל אביב אשד - 55 אחוזים סבורים כי ההדחה הייתה על רקע פוליטי ואילו 24% סבורים כי ההדחה הייתה מקצועית.

בעקבות ההדחה של אשד, 42% מהציבור חושבים שעל המפכ"ל קובי שבתאי להישאר בתפקידו, ו-29%, כסבורים כי הוא חייב להתפטר מתפקידו.

העונים גם נשאלו האם על נתניהו לפטר את השר לביטחון לאומי - 50 אחוזים ענו כי הוא צריך לפטר וארבעים אחוזים ענו שלא צריך לפטר. בקרב מצביעי הליכוד, 19% חושבים כי השר צריך להיות מפוטר.

50% מהציבור מאמינים כי נשיא המדינה הרצוג יכול לתווך ולהשיג פשרה בין הקואליציה לאופוזיציה ביחס למהפכה המשפטית. כאשר 33% חושבים כי הוא לא באמת יכול לסייע בתיווך.

לגבי תפקודה של היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה הציבור חלוק - 41% סבורים שהיא עושה את תפקידה נאמנה, וקצת פחות אנשים - 37% סבורים שהיא מתערבת יתר על המידה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר