"ימים טרופים"

השרה מאי גולן חשפה: החלטתי להוציא רישיון לנשק | צפו

השרה מאי גולן מ'הליכוד' חשפה בפני עוקביה ברשתות החברתיות כי החליטה להוציא רישיון לנשק | צפו בתיעוד של השרה מתאמנת במטווח (פוליטי)

קובי אטינגר | כיכר השבת |

השרה מאי גולן מ'הליכוד' חשפה אמש (שלישי) בפני עוקביה ברשתות החברתיות כי החליטה להוציא רישיון לנשק.

גולן פרסמה סרטון שלה במטווח בכפר סבא וסיפרה כי "בימים טרופים אלה אני רואה חשיבות רבה בזכותו הבסיסית של כל אזרח להגנה עצמית, תוך כדי מתן דגש לערך החשוב של מיומנות בשימוש בנשק".

"על מנת לרכוש מיומנויות שליטה בנשק להעצמה פנימית שחשובה היום לכולנו", הוסיפה השרה, "התחלתי לפני כמה שבועות קורס ירי מעשי עם סגן אלוף העולם מיכאל הולנדר במועדון אלון - מטווח כפר סבא שהוא מנהל מזה שנים רבות.

"את מיכה הכרתי דרך חברי, איציק צ'יפרוט, שמכהן בהתנדבות כיו"ר העמותה לקידום תרבות הנשק בישראל ובמסגרת פעילותו מקדם את הנושא החשוב בתקשורת ובכנסת ובכך חושף ומעודד אותנו להתנסות באופן אישי".

גולן המשיכה וכתבה כי "אין לי ספק כי נשק ברישיון המוחזק בידיים טובות הציל חיים רבים ואנו נדאג כי כך ימשיך להיות בע"ה. באותה נשימה, נוכחתי לדעת כי הליך קבלת רישיון נשק בישראל הוא קפדני מאוד, ובעלי הרישיונות מפוקחים מדי חודש ע"י המשרד לביטחון לאומי".

לסיום היא כתבה כי "בקרוב תעלה הצעת חוק 'תבחין לוחם/שוטר' אשר מבקשת לקבוע כי כל מי ששירת כלוחם בצה"ל או כשוטר במשטרת ישראל יהיה זכאי לשאת נשק להגנה עצמית. אני, כמובן אצביע בעד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר