המשטרה פתחה בחקירה

בעודו יושב שבעה: כתובות נאצה נגד שר המשפטים; "תוצאה של קמפיין הסתה"

מחוץ לבית בו שר המשפטים יושב שבעה על אביו המנוח, ריססו אלמונים כתובת נאצה נגד יריב לוין, המקדם בימים אלו את הרפורמה המשפטית | המשטרה חוקרת וראשי מפלגת האופוזיציה 'מחנה הממלכתי' מיהרו לגנות | אתמול רוססו בבני ברק כתובות נגד ראשי המפלגות החרדיות (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

כתובת נאצה התגלתה הבוקר (שישי) מחוץ לביתו של שר המשפטים יריב לוין, היושב בימים אלו שבעה על מות אביו, פרופ' אריה לוין, שהלך לעולמו בגיל 85.

אלמוני ריסס את הכתובת "יריב לוין - אויב העם", מחוץ לביתו של השר המקדם בימים אלו את חקיקת הרפורמה המשפטית.

מדוברות המשטרה נמסר: "שוטרי תחנת מודיעין פתחו הבוקר בחקירה, עם קבלת דיווח בדבר גרפיטי שרוסס על חומה בעיר, סמוך לביתו של השר יריב לוין. בתוך כך, שוטרי התחנה והזיהוי הפלילי, אוספים ממצאים בזירה, במסגרת החקירה, לצד סריקות ובחינת אמצעי תיעוד וכיו'".

הראשונים לגנות את ריסוס הכתובות, היו ראשי מפלגת 'המחנה הממלכתי' מהאופוזיציה.

יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ: "יש לי מחלוקת עמוקה עם שר המשפטים לוין על המהפכה המשטרית שהוא מקדם ואני אעשה כל מה שאפשר כדי למנוע ממנו להצליח בתוכניתו שתפגע אנושות בדמוקרטיה. אבל גם כשהבית בוער, צריך לשים גבולות. אני מגנה את ריסוס הכתובות סמוך לביתו. ההפגנות לשמירה על הדמוקרטיה הן קריטיות, כתובות נאצה והסתה - לא לגיטימיות".

ח"כ זאב אלקין גינה את המעשה וכתב: "משוגעים תעצרו! אחים אנחנו, עם אחד! יריב, שלא תדע עוד צער". ח"כ חילי טרופר הוסיף: "כמה כיעור ושנאה יש במי שבוחר לרסס גרפיטי בגנות שר המשפטים ולכנותו אויב העם. כל זאת בזמן שהוא יושב שבעה על אביו שנפטר - את השנאה צריך להשאיר מחוץ לשיח. אני מגנה בכל פה".

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: "דברי הנאצה החמורים שרוססו על ביתו של יריב לוין בזמן שיושב שבעה על אביו, הם תוצאה של קמפיין הסתה מאורגן שנועד לזרות שנאה נגדנו. אנחנו מיישמים באופן דמוקרטי את רצון הבוחר ומביאים לשינוי מיוחל. הההסתה והשקרים שהדמוקרטיה שלנו בסכנה היא ספין שנועד להרתיע את הציבור. הרפורמה תושלם".

יצוין כי אתמול התגלו בעיר בני ברק כתובות נאצה נגד ראשי המפלגות החרדיות. בעיר הפגינו פעילי שמאל רבים נגד הרפורמה המשפטית הזוכה לתמיכה חרדית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר