רפורמת המשפט

שר הביטחון גלנט: "הקריאה לסרבנות מסוכנת, צריך להוקיע"

שר הביטחון, יואב גלנט, נאם הערב בפורום המבצעי של צה"ל והזהיר: "הקריאה לסרבנות מסוכנת. תופעת סרבנות רחבה עלולה לפגוע ביכולתו של צה"ל לבצע את משימותיו" (ביטחון)

ישי כהן | כיכר השבת |
שר הביטחון והרמטכ"ל, הערב (צילום: אריאל חרמוני)

שר הביטחון, יואב גלנט, השתתף היום (שני), בפורום המבצעי השנתי של צה"ל והחריף את הטון נגד הקריאות לסרבנות: "תופעת סרבנות רחבה עלולה לפגוע ביכולתו של צה"ל לבצע את משימותיו".

לדבריו: "הפריבילגיה שהייתה למדינת ישראל ולמערכת הביטחון במשך שנים, לתחם ולהגביל מלחמה לגזרה כלשהי, הסתיימה. כיום, מאחורי כל האיומים על מדינת ישראל , מלבנון וסוריה בצפון, דרך יו״ש ועד עזה בדרום, יש יד מכוונת - ומקורה באיראן".

גלנט הוסיף: "הקריאה לסרבנות מסוכנת ותופעת סרבנות רחבה עלולה לפגוע ביכולתו של צה"ל לבצע את משימותיו. יחד עם הרמטכ"ל, חברי המטה הכללי ואיתכם - המפקדים והמפקדות, אני פועל כדי להשאיר את צה״ל מעל לכל ויכוח פוליטי ולהוקיע כל תופעת סרבנות. צה״ל הוא של כולנו, ועלינו לשמור עליו מכל משמר".

״צה"ל הוא כלי המגן של מדינת ישראל", הדגיש שר הביטחון: "בלעדיו אין למדינת ישראל ולאזרחיה יכולת קיום. הסרבנות מכרסמת ביסוד הבסיסי שלנו - הביטחון, הקריאה לסרבנות ולהצטרפות אליה, מסוכנת עבור כולנו, במיוחד נוכח האיומים הניצבים למולנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר