מנכ"ל משרד ראש-הממשלה:

"ביבי יעשה סוף לשלושים שנה של תקצוב לאברכים"

"נתניהו רוצה לגרום לאברכים לצאת לעבודה", מבהיר הערב מנכ"ל משרד ראש הממשלה, אייל גבאי, על רקע מהומת "חוק האברכים" > "נתניהו היחיד שהעז לפגוע בקצבאות הילדים, והוא זה שיוציא את החרדים לעבודה", אומר גבאי > גבאי צפוי לגבש יחד עם וועדה מיוחדת פתרון להצעת החוק (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
נתניהו בדרך לישיבת הממשלה, הבוקר (פלאש 90)

אייל גבאי, מנכ"ל משרד ראש הממשלה, צפוי להכריע בשבועות הקרובים בנושא שמתסיס את המערכת הפוליטית: הקצבאות לאברכים.

גבאי יעמד בראש וועדה שתבחן את הנושא הזה לעומק, ותאלץ להלך בין הטיפות כדי להוציא את המפלגות החרדיות לצד את המתנגדים להצעה, שבעי רצון ממסקנותיה.

"נבטיח שמה שהיה 30 שנה אצל כל הממשלות, לא ימשיך. נתניהו רוצה לגרום לאברכים לצאת לעבודה", הסביר גבאי בראיון לגלי צה"ל.

המטרה, אליבא דגבאי, היא ליצור מצב חדש. "הוא היחיד שהעז לפגוע בקצבאות הילדים, והוא זה שיוציא את החרדים לעבודה", אומר גבאי.

ומה לגבי הסטודנטים? "המטרה שלנו היא לא רק לבחון את עניין השוויון. הנקודה המרכזית היא להבטיח שהתמיכות ינתנו באופן שלא יכניסו יותר ויותר חרדים אל תוך מעגל הקצבאות, אלא יוציאו יותר ויותר חרדים אל תוך עולם התעסוקה".

מוקדם יותר, שר החינוך מאיר פרוש הבהיר בראיון ל´קול ישראל´: "ביום שני אנו נפגשים עם ראש-הממשלה בנימין נתניהו. במידה ולא תתקבל דרישתנו להעברת החוק עבור האברכים, נפרוש מהממשלה".

פרוש הוסיף ותקף את שר הרווחה הרצוג, מראשי המתנגדים להעברת החוק. "מפליא אותי איך לא אכפת למשרד הרווחה, שיהיו ילדים רעבים בישראל. אני מתבייש להיות במדינה שאינה מכבדת הסכמים".

דברים דומים אמר יו"ר וועדת הכספים משה גפני בתוכניתו של רזי ברקאי בגלי צה"ל. גפני הבהיר כי מדובר בצביעות ממדרגה ראשונה, לאחר שהאברכים מקבלים את התקצוב הנוכחי כבר 30 שנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר