מחבקים את שר הפנים

המודיע ויתד נאמן להגנתו של ישי: "זו אנטישמיות"

שר הפנים זוכה הבוקר לגיבוי משמעותי מן שני יומונים חרדיים בולטים: "המודיע" ו"יתד נאמן". במאמרים שהם מפרסמים הבוקר הם מעניקים חיבוק לישי ומתארים את המתקפה כלפיו כ"אש אנטישמית". ובינתיים ב"מעריב": סקר חדש מגלה כי רוב הציבור סבור שישי לא צריך להתפטר (ארץ, חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מחבקים את ישי. המודיע ויתד נאמן (פלאש 90)

יו"ר ש"ס, אלי ישי, סופג גם הבוקר מתקפה חריפה מצידם של כלי התקשורת בעקבות מחדל הכרמל. ובכל זאת, ישי יכול להתנחם מתמיכה בלתי צפויה שהוא מקבל מכיוונם של היומונים החרדיים "המודיע" ו"יתד נאמן", שמתגייסים להגן עליו.

בכתבות רוחב ובמאמרי דעה, מביעים כותבי היומונים תמיכה נחרצת בשר הפנים ומעניקים לו חיבוק עיתונאי חם.

ב"יתד נאמן", למשל, מתפרסמת כתבה תחת הכותרת "השריפה כובתה - אש ההסתה נמשכת" ובה מתקפה על התקשורת החילונית שמצאה בשר ישי והציבור החרדי כולו את האשם העיקרי בשריפה.

ב"המודיע" בחרו בכותרת "מניעים קשים להסתה", ובמאמר דעה סמוך מכנים את המתרחש "אש אנטישמית".

אלי ישי גם יכול להתנחם בסקר מעריב שפורסם הבוקר, וממנו עולה כי רוב הציבור הישראלי תומך בקריאתו של ישי להקמת וועדת חקירה ממלכתית לבדיקת האסון.

עוד עולה מן הסקר כי למרות המתקפה התקשורתית, למעלה מ50% מהציבור (51.7) חושבים כי אלי ישי לא צריך להתפטר מתפקידו, זאת לעומת 38.8 שחושבים שכן.

ישי ל"כיכר השבת": "נעשה לי לינץ´"

אתמול העניק אלי ישי ראיון מיוחד ל"כיכר השבת", ובו התייחס בהרחבה למתקפה התקשורתית נגדו.

"אני לא הכפשתי אף-אחד ולא אכפיש אף-אחד. בוועדת החקירה אומר בקול צלול וברור: נעשה לי לינץ´ תקשורתי, נעשה לי עוול גדול. הוועדה תשמע את האמת", הוא אומר.

התקשורת ניסתה לצייר בימים האחרונים מציאות וורודה, לפיה - כל משאלתו של שר, ככל שיהיה, יכולה לעבור בקלות. "כולנו יודעים מה עובר על שר שרוצה לקדם תוכנית מסויימת. אם שר רוצה להציג תוכנית, לוקח לו מעל שנה להגיע לגיבוש התחלתי. זה גלגולים רבים, של פגישות עם ראש-הממשלה, עם האוצר, הביטחון ועוד", מסביר ישי את המהלכים הבירוקרטיים.

"למכתבים שאתם נחשפתם אליהם בימים האחרונים, בהם התרעתי מכבר על מערך הכיבוי בישראל - קדמו אין-ספור דיונים", אומר ישי.

"ברגע שזה מגיע להצבעת ממשלה - זה הופך לאחריות קולקטיבית של הממשלה כולה. כשהגשתי בקשה לממשלה על הוספת תקציב - אמרתי והסברתי ברורות את המניעים שלי לעניין. יצאתי למאבק בזמנו למען הכבאים - כי ראיתי את הסכנה אם יקרה חלילה אסון".

לטענת ישי, "אף שר פנים לא פעל כמוני למען מערך הכבאות בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר